Santander_Rodzinne_Bankowanie_jpg

Marcin Dorociński promuje rodzinne bankowanie w Santander Bank Polska

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim, tym razem promująca rodzinne bankowanie. Aktor wcielił się w obserwatora marzeń i wyzwań związanych z dorastaniem. W spocie zobaczymy opowieść o pierwszym, nastoletnim zauroczeniu i wyzwaniach związanych z wchodzeniem do dorosłego świata, który nastolatkowie z reguły chcą odkrywać na własne konto. ...

Bankowość detaliczna

Rodzinne bankowanie z Santander Bank Polska

Konto rodzica i nastolatka w jednym banku to wygodny sposób na codzienne finanse. Teraz zakładając Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska dla siebie i dziecka można zyskać 250 zł w promocji...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska upraszcza język komunikacji

Santander Bank Polska od roku prowadzi projekt „Rzecz jasna” – upraszcza język komunikacji z klientami. Dzięki zastosowaniu zasad prostego języka dokumenty i oferty stają się bardziej czytelne i przejrzyste...

Bankowość dla firm

Prowadzenie działalności gospodarczej w USA – praktyczne aspekty prawne, bankowe i podatkowe. Otwarty webinar ekspercki

Jak sprostać barierom finansowym i organizacyjnym na amerykańskim rynku? Jak przygotować się na wyzwania związane z pozyskiwaniem kapitału czy zawieraniem umów? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, podczas webinaru „Prowadzenie działalności gospodarczej w USA – praktyczne aspekty prawne, bankowe i podatkowe”, 15 października o godz. 15:00...

Komunikacja korporacyjna

poMOC jest w nas. Santander Bank Polska przekazał pomoc ośrodkom onkologii dziecięcej

Santander Bank Polska, wspólnie ze swoimi klientami, ofiarował 200 tys. zł. na pomoc 10 polskim dziecięcym ośrodkom onkologicznym. W akcji „poMOC jest w nas” wzięło udział 613 tys. klientów banku, realizując ponad 3 mln transakcji BLIK...

Bankowość dla firm

Przemysł meblarski pomimo pandemii pracuje blisko potencjału swoich możliwości produkcyjnych

Rentowność branży meblarskiej w lipcu osiągnęła poziom z końca 2019 roku. Produkcja sprzedana polskiego przemysłu meblarskiego znalazła się powyżej poziomów z rekordowego 2019 r. Branża ma szansę zamknąć 2020 rok na podobnym do 2019 r. poziomie, dzięki szybkiemu odbiciu rynku krajowego. W 2021 roku eksport mebli wróci do wzrostów na poziomie 4+ proc. rok do roku...

Komunikacja korporacyjna

Grupa Santander prowadzi nabór na szkolenia dla niemal 2 tysięcy osób w ramach Stypendiów Santander #ZainwestujWSiebie

Aby przeciwdziałać rosnącemu wykluczeniu osób młodych na rynku pracy Grupa Santander stworzyła globalną inicjatywę stypendialną #ZainwestujWSiebie. Za pośrednictwem Santander Universidades zrealizowanych zostanie siedem programów dla niemal 2 tys. studentów i młodych ludzi rozpoczynających karierę zawodową...