Marcin Dorociński

W życiu liczy się „być” czy „mieć”? Marcin Dorociński zastanawia się w kampanii Santander Bank Polska

Odkładanie pieniędzy nie zawsze jest proste, jednak przychodzi łatwiej, jeśli mamy jakiś konkretny cel. W nowej kampanii reklamowej Santander Bank Polska zachęca Polaków do sprytnego oszczędzania na swoje marzenia – łatwo i bez wyrzeczeń. ...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska jako pierwszy w Polsce emituje zrównoważone dłużne papiery wartościowe

Santander Bank Polska emituje pierwsze w Polsce zrównoważone dłużne papiery wartościowe o wartości nominalnej 750 mln PLN, gdzie środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na finansowanie lub refinansowanie zielonych aktywów (Eligible Green Assets) lub społecznych aktywów (Eligible Social Assets). ...

Bankowość dla firm

Grupa Santander oraz KUKE finansują w nowej formule inwestycje Cognora

Grupa Santander i KUKE zapewniły czołowemu polskiemu producentowi stali – spółce Cognor – finansowanie w wysokości prawie 400 mln zł na rozbudowę i unowocześnienie zakładów produkcyjnych, co pomoże spółce rozwinąć skalę działalności i zwiększyć eksport. ...

Komunikacja korporacyjna

Santander podpisał wieloletnią umowę partnerską ze Scuderia Ferrari

Santander wraca do Formuły 1 jako nowy partner Scuderia Ferrari, najbardziej utytułowanego zespołu. W czasie trwania umowy partnerskiej Santander będzie wspierał Scuderia Ferrari w realizacji planów osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 r. Santander ogłosił, że w ramach nowej współpracy zostanie jednym z kluczowych partnerów Scuderia Ferrari. ...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska zwycięzcą 3. fali badania Instytucji Roku

W 3. fali badania projektu Instytucja Roku Santander Bank Polska uzyskał najlepszy wynik obsługi klienta w oddziale, już po raz trzeci w tym roku zajmując pozycję lidera. Celem tego badania było sprawdzenie, jak w placówce oraz w kanałach zdalnych wygląda obsługa klienta, który jest zainteresowany ofertą karty kredytowej. ...

Bankowość dla firm

Najwięksi gracze wyznaczają kierunek i tempo transformacji cyfrowej obszaru B2B w branży kosmetycznej

35% firm z branży kosmetycznej działających przede wszystkim w segmencie B2B uważa, że udział sprzedaży online w przychodach branży zamyka się w 10%. 1/4 z nich szacuje go na ponad 25%. Ocena poziomu cyfryzacji obrotów w całej branży jest bardziej optymistyczna niż udział online w ich własnej działalności. 35% z nich ocenia swój udział e-commerce w przychodach na powyżej 10%, a  w przypadku aż 37% z nich stanowi on do 5% obrotów...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska dla Osób z niepełnosprawnościami

3 grudnia przypada Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. Santander Bank Polska od wielu lat dba o inkluzywność oraz łatwy dostęp do usług finansowych dla wszystkich grup klientów. Dlatego zapewnia pracownikom odpowiednie kompetencje, stale ich szkoli i uzupełnia niezbędną w tym zakresie wiedzę. ...