Podwójna Moc Pomagania

2 mln zł od Grupy Santander Bank Polska na wsparcie psychiatrii dzieci i młodzieży

Przez cały czerwiec klienci Grupy Santander Bank Polska mogli przekazywać dowolne kwoty na zbiórkę charytatywną „Podwójna Moc Pomagania”. Grupa przekazała 1 mln zł na start akcji i dodatkowo do każdej wpłaty na konto Fundacji Santander, bank dopłacał drugie tyle. ...

CSR

Karty z blind notch oraz inne rozwiązania dla osób słabowidzących i niewidomych

Santander Bank Polska dba o dostępność dla osób z indywidualnymi potrzebami i tworzy inkluzywne rozwiązania. W lipcu br., jako pierwszy bank w Polsce, wprowadził karty płatnicze z blind notch. Blind notch to specjalne wycięcia na karcie, które ułatwiają osobom słabowidzącym i niewidomym korzystanie z niej, np. podczas wypłaty z bankomatu. ...

Komunikacja korporacyjna

Raport roczny Santander Bank Polska ponownie najlepszy w konkursie „The Best Annual Report”

Santander Bank Polska, po raz trzeci z rzędu, otrzymał nagrodę główną w kategorii banków i instytucji finansowych w konkursie "The Best Annual Report", organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków. ...

CSR

Wypłaty miesięczne lub tygodniówki – to najczęstsze formy kieszonkowego w Polsce

Regularne kieszonkowe w Polsce otrzymują od rodziców już nawet przedszkolaki. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez grupę IQS na zlecenie Santander Bank Polska, prowadzącego portal edukacyjny Finansiaki, 8 na 10 dzieci dostaje pieniądze na własne wydatki. ...

Bankowość detaliczna

Santander Bank Polska liderem drugiej fali badania w projekcie Instytucja Roku

86,1% - taką średnią ocen uzyskał Santander Bank Polska w ocenie ekspertów projektu Instytucja Roku. Badanie dotyczyło obsługi klienta, zainteresowanego ofertą rachunku osobistego, z którego mógłby korzystać za granicą. ...

CSR

1000 Stypendiów Językowych Santander we współpracy z University of Pennsylvania

Grupa Santander oferuje  1 000 Stypendiów Językowych Santander| English to boost your career - University of Pennsylvania, aby pomóc studentom poprawić znajomość profesjonalnego języka angielskiego. Wszystkie osoby w wieku powyżej 18 lat, które są zainteresowane rozwojem swojej kariery, mogą starać się o wspomniane stypendium. ...

CSR

Nowa kampania Santander Bank Polska promująca cyberbezpieczeństwo

Rusza nowa kampania Santander Bank Polska, która w nietypowy sposób promuje zasady cyberbezpieczeństwa. Do realizacji kampanii „Bajki dla dorosłych” wykorzystano motywy prawdziwych oszustw, których ofiarami padali użytkownicy internetu. ...