Marcin Dorociński

W życiu liczy się „być” czy „mieć”? Marcin Dorociński zastanawia się w kampanii Santander Bank Polska

Odkładanie pieniędzy nie zawsze jest proste, jednak przychodzi łatwiej, jeśli mamy jakiś konkretny cel. W nowej kampanii reklamowej Santander Bank Polska zachęca Polaków do sprytnego oszczędzania na swoje marzenia – łatwo i bez wyrzeczeń. ...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska sponsorem Open Eyes Economy Summit

16 i 17 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków odbędzie się szósta edycja Open Eyes Economy Summit – Międzynarodowego Kongresu Ekonomii Wartości. Santander Bank Polska jest sponsorem kongresu, który podobnie jak w zeszłym roku będzie można obejrzeć online, także w wersji dla niesłyszących. ...

Bankowość detaliczna

Podwójne zwroty za rachunki domowe w Santander Bank Polska

Klienci Santander Bank Polska mogą teraz w specjalnej promocji otrzymać 2% zwrotu za opłacanie rachunków domowych z Konta Jakie Chcę. Promocja dotyczy opłat wykonanych w listopadzie i grudniu 2021 r. Limit miesięczny zwrotów to maksymalnie 25 zł. ...

Bankowość detaliczna

Płatności zbliżeniowe BLIK dostępne w Santander Bank Polska

Santander Bank Polska wprowadził od 8 listopada płatności zbliżeniowe BLIK, dzięki którym klienci mogą płacić bez użycia kodu w sklepach stacjonarnych. Klienci Santander Bank Polska coraz chętniej korzystają z BLIKA, w III kwartale 2021 roku skorzystało z niego ponad 900 tysięcy użytkowników.  Od 8 listopada płatność BLIKIEM w sklepach stacjonarnych będzie przebiegać szybciej niż wcześniej. ...

Bankowość dla firm

Santander Bank Polska wprowadza pierwszy na rynku kredyt firmowy ze stałą stopą procentową

Oferta Santander Bank Polska poszerzyła się o kredyt „Biznes Ekspres ze stałym oprocentowaniem”, który został przygotowany specjalnie dla jednoosobowych działalności gospodarczych i przedstawicieli wolnych zawodów. ...

Bankowość detaliczna

Rośnie popyt na ekologiczne rozwiązania w gospodarstwach domowych

Polacy coraz częściej kierują się dobrem planety przy podejmowaniu decyzji. 82% badanych wybiera żarówki LED-owe, 59% produkty z certyfikatem bio, a 49% respondentów przedmioty w ekoopakowaniach[1]. Ponadto w Polsce jest ok 400 tys. instalacji fotowoltaicznych i kolejne 400 tys. kolektorów słonecznych do podgrzewania wody[2]. ...

CSR

Santander X Global Challenge - Grupa Santander rozwija współpracę ze start-upami, by promować inkluzywność w świecie finansów

Jednym z elementów misji Grupy Santander jest tworzenie produktów i usług, które przeciwdziałają wykluczeniu finansowemu. Bankowość inkluzywna ma zasadnicze znaczenie dla zmniejszenia nierówności społecznych i tworzenia nowych perspektyw rozwoju w różnych grupach społecznych. ...