wróć do listy informacji prasowych
Santander Bank Polska Najlepszym Bankiem dla Firm
Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu Bank Przyjazny Firmie. To wyróżnienie za ofertę i obsługę dla msp przyznano bankowi po raz piąty. II pozycją doceniono jakość obsługi w kategorii „Bank dla zamożnych”. Także jakość obsługi klientów indywidualnych została nagrodzona II miejscem w kategorii „bankowość zdalna” oraz „bankowość tradycyjna”.
W konkursie „Najlepszy Bank dla Firm” miesięcznika Forbes audytorzy oceniają jakoś usług dla małych i średnich firm. W tym roku audytorzy firmy Mind&Roses wcielili się w przedsiębiorców, którzy chcą otworzyć konto. Sprawdzano stronę www, infolinię, formularz/mail i obsługę w oddziale. To wszystko, aby ocenić jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu i cechy placówek bankowych. Santander Bank Polska po raz piaty jest zwycięzcą tego rankingu.
- Zwycięstwo w rankingach to satysfakcja, ale przede wszystkim motywacja do dalszego doskonalenia. Nasza strategia biznesowa opiera się właśnie na działaniach i relacjach, aby pomagać klientom w dążeniu celów. Oferujemy im nie tylko rozwiązania finansowe, ale też partnerskie podejście, które sprzyjają dynamicznemu rozwojowi. Nieustanne inwestujemy w nowoczesne technologie, co przekłada się na komfort i satysfakcję klientów. Chcemy im zapewniać intuicyjne, szybkie i bezpieczne narzędzia do zarządzania finansami. Te nagrody są potwierdzeniem, że klienci wysoko oceniają jakość naszej obsługi na wielu poziomach, co traktujemy jako zobowiązanie na przyszłość - powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska zdobył II miejsce w kategorii „Bank dla Zamożnych” miesięcznika Forbes. Bank od lat rozwija ofertę Select dla klientów z tej grupy i od początku rankingu zajmuje miejsce na podium. W tegorocznej edycji audytorzy ocenili jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu cech placówek bankowych.
W rankingu Newsweeka Santander Bank zdobył II miejsce w obu rankingowych kategoriach – bankowości tradycyjnej i bankowości zdalnej dla klientów indywidualnych.
Audytorzy sprawdzali jakość obsługi, w tym m.in. zaangażowanie doradców, prezentację oferty, rozpoznawanie potrzeb klienta.
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla przedsiębiorców oraz – po raz drugi – dla klientów zamożnych. Ranking tygodnika Newsweek ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.