Akcja charytatywna 2021

Podwójna Moc Pomagania Grupy Santander Bank Polska dla oddziałów psychiatrii dzieci i młodzieży

Grupa Santander Bank Polska, w odpowiedzi na wyzwania związane ze zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży, szczególnie dotkniętych w czasie pandemii, przeznaczyła 1 mln zł na wsparcie 16 polskich szpitali z oddziałami psychiatrii dla dzieci i młodzieży. ...

Bankowość dla firm

Santander i Energix Renewable Energies podpisały umowę na finansowanie farm wiatrowych

Grupa Santander i Energix Renewable Energies podpisały umowę kredytu o wartości 550 mln PLN (równowartość 122 mln EUR) na finansowanie portfela 2 lądowych farm wiatrowych o łącznej mocy 125 MW. Banco Santander korzysta z częściowej gwarancji duńskiej Agencji Kredytów Eksportowych (EKF), równoległym kredytodawcą jest Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR), zapewniający tę samą...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska z kampanią wizerunkową promującą Bank jako pracodawcę

Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. ...

Bankowość dla firm

Santander Bank Polska udostępni eksporterom nowe rozwiązania z oferty KUKE

Santander Bank Polska jest pierwszym polskim bankiem, który zaoferuje przedsiębiorcom najnowsze instrumenty z oferty KUKE, dzięki którym krajowi eksporterzy będą mogli zwiększyć finansowanie swoich inwestycji i zabezpieczać sprzedaż na zagraniczne rynki. ...

Bankowość dla firm

Santander Bank Polska partnerem przewodnika Startup Guide Warsaw

Startup Guide wydaje przewodnik po warszawskim ekosystemie innowacji. Już dziś ruszają nominacje, w których można zgłaszać wyjątkowe miejsca na mapie stolicy budujące przyjazną przestrzeń dla startupów. ...

Bankowość dla firm

Wartość handlu e-commerce B2B urosła w pandemii o 30 procent

Od wybuchu pandemii często pojawiają się informacje o gwałtownie rosnącej popularności zakupów polskich konsumentów w sieci. Ich wartość na koniec ubiegłego roku wyniosła ok. 70 mld zł i wzrosła o ponad 40% rdr. Handel internetowy między firmami (B2B) jest mniej widoczny na co dzień dla konsumentów, ale odbywa się na kilka razy większą skalę. Polski e-commerce B2B na koniec ubiegłego roku był wart ok. 450 mld zł. Z raportu „E-commerce B2B – Biznes w sieci” przygotowanego dla Santander Bank Polska przez Mobile Institute wynika, że w czasie pandemii wartość e-commerce B2B urosła o 30%, a prognozy na 2021 mówią o wzroście o nawet 40 %.

Bankowość dla firm

Większe wydatki konsumentów podczas pandemii utrzymały wzrosty w branży produkcji AGD

Pandemia COVID-19 nie zaburzyła rozwoju firm produkujących sprzęt AGD i komponenty. Branżę uratowały większe zakupy konsumentów, które wynikały z przesunięcia wydatków z usług i towarów postrzeganych jako mniej potrzebne na m.in. wyposażenie domów w nowy sprzęt AGD. ...