Marcin Dorociński_kampania_Konto_Jakie_Chcę

Nowa kampania Santander Bank Polska. W rolach głównych – rapujący Marcin Dorociński

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego....

Bankowość detaliczna

Przelewy z kont w innych bankach w Santander Open już wkrótce

Od czerwca klienci Santander Bank Polska mają dostęp do otwartej bankowości. Już wkrótce bank udostępni nową usługę w Santander Open - inicjowanie przelewów z kont w różnych bankach w Santander Internet...

Komunikacja korporacyjna

poMOC jest w nas. Niecodzienna moc codziennego bankowania w Santander Bank Polska

Santander Bank Polska, wspólnie ze swoimi klientami, po raz kolejny organizuje akcję pomocową „poMOC jest w nas”. Tym razem, dzięki codziennemu bankowaniu, pomoc trafi do wybranych ośrodków onkologicznych dla dzieci w całej Polsce...

Bankowość detaliczna

Santander Bank Polska z kolejną Work/Café

Santander Bank Polska otworzył kolejną multifunkcjonalną placówkę, w której obok oddziału bankowego goście i klienci będą mogli skorzystać z przestrzeni do pracy oraz z kawiarni. Work/Café w Gdańsku, to po Warszawie, kolejna tego typu placówka w Polsce...

Bankowość detaliczna

Powrót do szkoły z ubezpieczeniem od Santander Bank Polska

Powrót do szkoły to czas, kiedy rodzice często stają przed wyborem najlepszego ubezpieczenia dla swoich dzieci. Dlatego Santander Bank Polska oferuje ubezpieczenie Życie i zdrowie od Santander Aviva, które można rozbudować o pakiet ubezpieczeniowy dla dzieci na wypadek następstw nieszczęśliwych wypadków. Pakiet obejmuje także usługi assistance np. korepetycje dla dziecka w czasie rekonwalescencji oraz niezbędną rehabilitację...

Komunikacja korporacyjna

Powołany właśnie Polski Pakt Plastikowy dołącza do globalnej inicjatywy Plastic Pact network Fundacji Ellen MacArthur. Santander Bank Polska jednym z sygnatariuszy

Od lat pięćdziesiątych wytworzyliśmy na świecie aż 9,2 miliarda ton plastiku, który niestety w większości – po jednorazowym użyciu – trafiał na wysypiska śmieci czy do oceanów. Problem ten dostrzegają rządy, przedstawiciele biznesu, organizacji pozarządowych, świata nauki i konsumenci na świecie, ale również w Polsce. Dlatego 10 września, wzorem innych państw, z inicjatywy różnych środowisk powołano wspólną inicjatywę - Polski Pakt Plastikowy, który jednocześnie dołącza dziś do najważniejszej międzynarodowej inicjatywy środowiskowej Plastics Pact network Fundacji Ellen MacArthur. Santander Bank Polska jest jedynym przedstawicielem polskiego sektora finansowego, który przystąpił do tej inicjatywy...

Bankowość detaliczna

W wakacje nastolatkowie aktywnie korzystali z bankowości

Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wakacyjnym wydatkom nastolatków oraz temu, jak korzystają oni z produktów banku. Okazuje się, że statystyczny posiadacz karty Santander Bank Polska w wieku 13-18 lat sięgnął po nią w wakacje 26 razy i wydał łącznie 540 zł. Natomiast w szerszej perspektywie całego roku nastoletni klienci Banku dokonują ponad pół miliona transakcji zakupowych BLIKIEM, ponad 340 tys. tradycyjnych przelewów i przeciętnie 100 razy (niemal co trzeci dzień), logują się do bankowości mobilnej. To pokazuje, że nastolatkowie intensywnie i na co dzień korzystają z bankowości....