wróć do listy informacji prasowych
Santander Bank Polska po raz kolejny pokazuje, że dobrze rozumie wyzwania polskich przedsiębiorców i wspiera ich od samego początku działalności
W nowej kampanii bank docenia wysiłek włożony w otwieranie biznesu i oferuje Konto Firmowe Online z możliwością ePożyczki już od początku prowadzenia działalności.
Osią kampanii jest spot reklamowy rozpoczynający się sceną w świeżo otwartej Pierogarni, czyli popularnym dla polskiego przedsiębiorcy biznesie z branży gastronomicznej. Widzimy klienta, który chwali nowe miejsce. Reakcja właściciela pokazuje, że start nie przebiegał tak łatwo, jakby się mogło wydawać. Znany z poprzedniej odsłony kampanii efekt vertigo zabiera widzów w retrospekcję z życia przedsiębiorcy i wspomnienie wyzwań, jakie musiał pokonać na początku swojej działalności. W serii ujęć obserwujemy między innymi to, jak biznes dosłownie wchodził mu do domu i dezorganizował życie rodzinne. Finałowa scena pokazuje, że jego pasja i ogromne zaangażowanie pozwoliły mu odnieść sukces.
“To druga odsłona kampanii dla przedsiębiorców, w której pokazujemy, że to co z zewnątrz wydaje się atrakcyjne, czyli otwarcie i prowadzenie własnego biznesu, w rzeczywistości wiąże się z ogromem wyzwań. A właściciel firmy musi im sprostać. W tym roku szczególnie zwracamy się do klientów, którzy dla innych banków bywają niewidoczni. Bowiem paradoks polskiego przedsiębiorcy polega na tym, że początkowy okres działalności jest dla firmy kluczowy i często wymaga dodatkowych środków, ale większość początkujących przedsiębiorców ich nie otrzyma ze względu na brak historii finansowej i doświadczenia. A przecież firmy nie otwiera się z dnia na dzień! Trzeba poznać rynek i zbudować sieć kontaktów. To jest właśnie doświadczenie, które każdy przedsiębiorca zdobywa jeszcze przed oficjalnym startem. W Santander chcemy być pierwszym bankiem w Polsce, który docenia tę pracę i pomaga firmom wtedy, kiedy wsparcie jest im najbardziej potrzebne” – mówi Iwona Błońska-Orzoł dyrektorka Departament Marketingu w Santander Bank Polska.
„Start własnego biznesu to zawsze duże emocje. Właśnie dlatego, tak ważne jest, aby od początku mieć wsparcie i dobre narzędzia. Chcemy, by przedsiębiorcy czuli, że mogą na nas liczyć – od pierwszych pomysłów aż po rozwój firmy. Nasze Konto Firmowe Online umożliwia dostęp do narzędzi, które pomagają prowadzić firmę na każdym etapie. Jednym z nich jest ePożyczka przydatna zwłaszcza na początku prowadzenia działalności. To finansowanie, które pomaga pokryć bieżące potrzeby, a dodatkowo pozwala budować historię finansową firmy od momentu jej założenia.” – komentuje Filip Jaskuła, Tribe Lider Tribe SME Customer & Digital.
Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Santander Bank Polska dla przedsiębiorców ruszyła 10 października. Działania mają charakter szerokozasięgowy i obejmują telewizję, internet (Digital i VOD) oraz media społecznościowe.
Za ideę kreatywną odpowiada agencja McCANN Poland, za zakup mediów Dentsu, a za produkcję Watchout Studio.