Złoty Bankier

Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu na Złoty Bank

Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz...

Bankowość dla firm

Nowość w usługach BLIK Santander Bank Polska dla korporacji - samoodnawialne czeki

Santander Bank Polska intensywnie pracuje nad rozwojem rozwiązań BLIK dla klientów korporacyjnych. Aby zwiększyć komfort użytkowania i funkcjonalność usługi wprowadza na rynek samoodnawialne czeki BLIK. ...

ESG

„MOCne w biznesie” kolejne bezpłatne szkolenia dla kobiet

Santander Bank Polska oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości są organizatorami cyklu bezpłatnych szkoleń „MOCne w biznesie”. Warsztaty i webinary kierowane są do kobiet, które prowadzą lub planują własną działalność gospodarczą...

Bankowość detaliczna

Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”

Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł. Nowa reklama z udziałem Marcina Dorocińskiego pokazuje, że pieniądze nie spadają z nieba, ale klienci Santander Bank Polska mogą je wygrywać...

Bankowość detaliczna

Startuje „Moc wygrywania” – 1,5 mln zł w loterii Santander Bank Polska

Od 3 października klienci Santander Bank Polska mogą co tydzień wygrać gotówkę w loterii „MOC wygrywania”. Pula nagród to 1,5 mln zł. Żeby mieć szanse na nagrody trzeba zbierać losy przyznawane za codzienne korzystanie z usług i produktów...

ESG

Obsługa bez barier w Santander Bank Polska

23 września przypada Międzynarodowy Dzień Języków Migowych. Santander Bank Polska od lat dba o dostępność dla wszystkich klientów. Stosuje rozwiązania włączające dla osób z indywidualnymi potrzebami, w tym obsługę w języku migowym...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska przeszedł pozytywnie audyt Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży

Santander Bank Polska jest sygnatariuszem oraz jednym z inicjatorów Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży. Celem deklaracji jest m.in. podnoszenie standardów etycznych w relacjach z klientem. W tym roku bank przeszedł pomyślnie audyt, który przeprowadziła firma KPMG...