Złoty Bankier

Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu na Złoty Bank

Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska wyróżniony w konkursie Family and Human Wellbeing Humanities Award 2021

Inicjatywy Santander Bank Polska dla pracowników zostały docenione przez jury konkursu Family and Human Wellbeing Humanities Award 2021. Bank otrzymał wyróżnienie za dwa programy w kategorii Duże Firmy.  Family and Human Wellbeing Humanities Award to konkurs organizowany przez Instytut Humanites, którego celem jest podnoszenie świadomości i propagowanie najlepszych praktyk well-being...

Bankowość dla firm

Przemysł motoryzacyjny nadal w pandemicznym poślizgu

Perturbacje w łańcuchach dostaw wciąż dają się we znaki przemysłowi motoryzacyjnemu. Skutki podażowe pandemii najmocniej dotknęły producentów części i komponentów na pierwszy montaż. Z jednej strony otrzymują oni mniej zamówień od koncernów samochodowych, z drugiej zaś muszą mierzyć się zarówno z ograniczoną dostępnością materiałów do produkcji, jak również z wysokimi cenami...

Komunikacja korporacyjna

Grupa Santander Bank Polska – wybrane dane finansowe za 2021 rok

Zysk należny akcjonariuszom Grupy Santander Bank Polska za 2021 rok wyniósł 1,11 mld zł i był wyższy o ponad 7% niż przed rokiem, a  w ujęciu porównywalnym wyższy o 36% r/r. Zysk przed opodatkowaniem wyniósł ponad 2 mld zł i zwiększył się o 9,4% r/r...

Komunikacja korporacyjna

Żabka we współpracy z Grupą Santander zawarła pierwsze umowy finansowe oparte na celach ESG

Żabka we współpracy z Grupą Santander zawarła pierwszą umowę kredytową oraz umowę faktoringową, które opierają się na realizacji celów ESG[1], w tym związanych z dekarbonizacją. Cele te zostały zatwierdzone przez inicjatywę Science Based Targets (SBTi). ...

Bankowość dla firm

E-commerce coraz bardziej istotnym kanałem sprzedaży B2B dla firm z branży motoryzacyjnej

Sektor motoryzacyjny jest mniej obecny w e-commerce B2B niż średnia dla wszystkich badanych branż. 39% dystrybutorów części i warsztatów samochodowych prowadzi sprzedaż on-line, podczas gdy średnia to 41%. Główną motywacją wejścia w e-commerce jest chęć zdobycia nowych klientów (73% wskazań), chęć sprostania nowym wymaganiom klientów (55%), a także zwiększenie sprzedaży (50%) i udziału w rynku (45%)...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska wśród najlepszych pracodawców w Polsce i Europie

Santander Bank Polska kolejny rok z rzędu został wyróżniony tytułem Top Employer Polska, a także tytułem Top Employer 2022 Europe. Certyfikat potwierdza zaangażowanie banku w tworzenie lepszego środowiska pracy i wdrażanie wysokich standardów w zarządzaniu zasobami ludzkimi. ...