KV nagroda Newsweek

Santander Bank Polska Bankiem Przyjaznym

Santander Bank Polska zdobył I miejsce w corocznym rankingu tygodnika Newsweek Bank Przyjazny w kategorii bankowość tradycyjna oraz II pozycję w kategorii bankowość internetowa. Miesięcznik Forbes nagrodził bank II miejscem w rankingu na najbardziej przyjazny bank dla firm. ...

Bankowość dla firm

Branże z sektora rolno-spożywczego z najlepszymi perspektywami za granicą według BZ WBK

W zestawieniu 50. polskich branż z największą szansą na sukces w eksporcie aż 14 pozycji przypada na sektor rolno-spożywczy. To, według analityków Banku Zachodniego WBK, jasno pokazuje, że żywność pozostanie specjalnością naszego kraju na rynkach zagranicznych. ...

Komunikacja korporacyjna

Bank Zachodni WBK przystępuje do systemu Inkart Krajowej Izby Rozliczeniowej

Bank Zachodni WBK jest pierwszym bankiem, który podpisał z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. umowę uczestnictwa w systemie Inkart. Umowa dotyczy przetwarzania krajowych transakcji kartowych i bankomatowych w lokalnym systemie rozliczeń Inkart. ...

Komunikacja korporacyjna

Bank Zachodni WBK jednym z największych bankowych płatników CIT

Bank Zachodni WBK zajął 2. miejsce w tegorocznym rankingu „Największy zagraniczny płatnik CIT” opublikowanym przez Puls Biznesu. Wyróżnienie zostało przyznane 27 czerwca br. podczas debaty „Czas na patriotyzm gospodarczy”. ...

Komunikacja korporacyjna

Bank Zachodni WBK nagrodzony za Program Rozwoju Eksportu i Konto

Dwa rozwiązania Banku Zachodniego WBK – Program Rozwoju Eksportu oraz Konto<20 – zostały nagrodzony w dwóch niezależnych konkursach Bloomberg Businessweek Polska oraz WPROST. Nagrody stanowią potwierdzenie skutecznej realizacji przez Bank Zachodni WBK strategii innowacyjności w obszarze bankowości korporacyjnej i detalicznej. ...

Komunikacja korporacyjna

Bank Zachodni WBK w europejskim teście bankowości mobilnej

Międzynarodowa firma badawczo-doradcza Forrester Research uznała bankowość mobilną Banku Zachodniego WBK za najlepszą w Polsce. Mocna, trzecia pozycja wśród badanych europejskich banków w raporcie 2016 European Mobile Banking Functionality Benchmark pokazuje rosnące znaczenie bankowości mobilnej w strategii banku. ...

Bankowość detaliczna

Bank Zachodni WBK z najlepszą zdalną obsługą klientów

Infolinia Banku Zachodniego WBK po raz drugi w tym roku została liderem wśród banków w drugiej edycji rankingu „Instytucja roku 2016” na najlepszą zdalną obsługę klientów. Plebiscyt promuje i rozpowszechnia najlepsze praktyki wpływające na poprawę jakości obsługi klienta w różnych kanałach zdalnego kontaktu. ...