Złoty Bankier

Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu na Złoty Bank

Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz...

Bankowość detaliczna

Klienci Santander Bank Polska pokochali BLIKA

W ciągu minionego roku systematycznie rośnie popularność płatności BLIK wśród klientów banku. W czerwcu 2021 roku zarówno liczba przelewów na telefon, jak i kwota wysłanych pieniędzy były o ok. 130-150% wyższe niż rok wcześniej. ...

Bankowość dla firm

Polskie mleko podbija zagraniczne rynki

Polska jest jednym z największych producentów mleka w Unii Europejskiej. Na koniec 2019 roku udział naszego kraju w łącznej unijnej produkcji wyniósł prawie 10%, co dało czwarte miejsce, tuż za Holandią. ...

Bankowość detaliczna

Rabaty i kieszonkowe na nowy rok szkolny od Santander Bank Polska

Kompletowanie wyprawki szkolnej wiąże się dla wielu rodziców ze sporymi wydatkami. Dodatkowo najczęściej przybory szkolne kupowane są pod koniec wakacji – okresu, w którym wydajemy dużo na wyjazdy i liczne atrakcje dla dzieci. ...

ESG

Santander Bank Polska partnerem przyjazdu Garri Kasparowa do Polski

Do Polski przyleciał jeden z najwybitniejszych szachistów w historii – Garri Kasparow. Trzynasty szachowy mistrz świata będzie gościem specjalnym szachowego festiwalu „Szachy w Ustroniu łączą pokolenia”, organizowanego przez Śląski Związek Szachowy. ...

Bankowość detaliczna

Polacy chętnie kupują książki – w tym roku wydajemy na nie ponad 30% więcej niż rok temu

Z analiz wydatków kartowych klientów Santander Bank Polska wynika, że  więcej wydajemy w księgarniach oraz salonikach prasowych. Nasze wydatki w sklepach stacjonarnych i online z tej kategorii z roku na rok wzrastają – na przełomie lipca i sierpnia 2021 r. Polacy wykonali w nich ponad 30% więcej transakcji kartami niż przed rokiem. ...

Bankowość dla firm

Szybki rozwój e-commerce wymusi zmiany w sektorze logistyki

O sukcesie e-commerce w dużej mierze decyduje logistyka – w ocenie około połowy ankietowanych sprzedawców B2B najważniejsze dla ich klientów są szybkość dostaw (54%) oraz ich terminowość (50%). Blisko 30% firm zapytanych o trendy w e-commerce B2B wskazuje na wzrost znaczenia czasu dostawy, jednak tylko co piąty sprzedawca oferuje ekspresową dostawę. Aż 58% kupujących online w segmencie B2B uznaje tą funkcję za jedną z najbardziej przydatnych. Największymi wyzwaniami dla branży dostaw w najbliższym czasie będą: digitalizacja i związane z nią inwestycje, jeszcze szybsze i bardziej sprawne realizowanie dostaw, a także wzrost znaczenia aspektów ekologicznych...