Złoty Bankier

Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu na Złoty Bank

Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz...

CSR

Santander Bank Polska – bank, który pomaga

Z najnowszych badań wynika, że 77% konsumentów oczekuje od firm wsparcia w czasie kryzysów, 73% respondentów uważa, że powinny się zaangażować w rozwiązywanie problemów społecznych i ekologicznych[1]. Coraz więcej przedstawicieli sektora finansowego, wśród nich Santander Bank Polska, organizuje i wspiera inicjatywy, które dotykają ważnych społecznie problemów. ...

Bankowość detaliczna

Coraz wygodniej z aplikacją Santander Bank Polska

Liczba osób bankujących cyfrowo wynosi ponad 2,8 mln i stale wzrasta. Użytkowników – bankowości mobilnej Santander Bank Polska jest już ponad 2 mln, a ich liczba bardzo dynamicznie przybywa. Żeby ułatwić im codzienne sprawy, bank wprowadził na przestrzeni ostatnich dwóch lat wiele przydatnych funkcji i usług. ...

Bankowość detaliczna

Santander Bank Polska pomaga wejść do świata bankowości

Początek przygody z produktami finansowymi i bankowością cyfrową często wiąże się z koniecznością zapoznania się z regulaminami i umowami. Zawierają one liczne terminy finansowe i prawne. Żeby ułatwić nowym i obecnym klientom zarządzanie finansami, Santander Bank Polska opracowuje uproszczone formy podstawowych dokumentów i umów. ...

CSR

Santander Bank Polska – bank otwarty na potrzeby osób niesłyszących

Według najnowszego raportu Rzecznika Praw Obywatelskich, dla osób z niepełnosprawnością słuchu w Polsce najczęściej wyzwaniem jest korzystanie z usług w miejscach publicznych, ponieważ nie zawsze dostępne jest tłumaczenie. W tym tygodniu obchodzimy Międzynarodowy Tydzień Głuchych, podczas którego szczególnie warto pomyśleć o wyzwaniach, z jakimi mierzy się ta grupa każdego dnia...

Bankowość dla firm

Branża spożywcza wciąż nie wykorzystuje potencjału e-commerce

Jak wynika z badania zrealizowanego wśród firm z branży produkcji i handlu artykułami spożywczymi, digitalizacja sprzedaży B2B w tym sektorze jest znacznie mniej zaawansowana niż ogółem w badanych przedsiębiorstwach. ...

Bankowość dla firm

Biznesowa droga na chiński rynek jest krótsza niż się wydaje

Gospodarkę Chin, największą i najszybciej rosnącą na świecie, pandemia jeszcze bardziej umocniła na pozycji lidera. Oprócz rozwoju eksportu Chiny stawiają obecnie na stymulację konsumpcji wewnętrznej. Rynek ten staje się więc coraz atrakcyjniejszy dla zagranicznych firm, także polskich. ...