Marcin Dorociński_kampania_Konto_Jakie_Chcę

Nowa kampania Santander Bank Polska. W rolach głównych – rapujący Marcin Dorociński

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego....

Bankowość detaliczna

Santander Bank Polska z kolejną Work/Café

Santander Bank Polska otworzył kolejną multifunkcjonalną placówkę, w której obok oddziału bankowego goście i klienci będą mogli skorzystać z przestrzeni do pracy oraz z kawiarni. Work/Café w Gdańsku, to po Warszawie, kolejna tego typu placówka w Polsce...

Bankowość detaliczna

Powrót do szkoły z ubezpieczeniem od Santander Bank Polska

Powrót do szkoły to czas, kiedy rodzice często stają przed wyborem najlepszego ubezpieczenia dla swoich dzieci. Dlatego Santander Bank Polska oferuje ubezpieczenie Życie i zdrowie od Santander Aviva, które można rozbudować o pakiet ubezpieczeniowy dla dzieci na wypadek następstw nieszczęśliwych wypadków. Pakiet obejmuje także usługi assistance np. korepetycje dla dziecka w czasie rekonwalescencji oraz niezbędną rehabilitację...

Komunikacja korporacyjna

Powołany właśnie Polski Pakt Plastikowy dołącza do globalnej inicjatywy Plastic Pact network Fundacji Ellen MacArthur. Santander Bank Polska jednym z sygnatariuszy

Od lat pięćdziesiątych wytworzyliśmy na świecie aż 9,2 miliarda ton plastiku, który niestety w większości – po jednorazowym użyciu – trafiał na wysypiska śmieci czy do oceanów. Problem ten dostrzegają rządy, przedstawiciele biznesu, organizacji pozarządowych, świata nauki i konsumenci na świecie, ale również w Polsce. Dlatego 10 września, wzorem innych państw, z inicjatywy różnych środowisk powołano wspólną inicjatywę - Polski Pakt Plastikowy, który jednocześnie dołącza dziś do najważniejszej międzynarodowej inicjatywy środowiskowej Plastics Pact network Fundacji Ellen MacArthur. Santander Bank Polska jest jedynym przedstawicielem polskiego sektora finansowego, który przystąpił do tej inicjatywy...

Bankowość detaliczna

W wakacje nastolatkowie aktywnie korzystali z bankowości

Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wakacyjnym wydatkom nastolatków oraz temu, jak korzystają oni z produktów banku. Okazuje się, że statystyczny posiadacz karty Santander Bank Polska w wieku 13-18 lat sięgnął po nią w wakacje 26 razy i wydał łącznie 540 zł. Natomiast w szerszej perspektywie całego roku nastoletni klienci Banku dokonują ponad pół miliona transakcji zakupowych BLIKIEM, ponad 340 tys. tradycyjnych przelewów i przeciętnie 100 razy (niemal co trzeci dzień), logują się do bankowości mobilnej. To pokazuje, że nastolatkowie intensywnie i na co dzień korzystają z bankowości....

Komunikacja korporacyjna

Siódmy Raport Odpowiedzialnego Biznesu Santander Bank Polska – zielone finanse, relacje z inwestorami oraz edukacja

Santander Bank Polska po raz siódmy opublikował Raport Odpowiedzialnego Biznesu. W tegorocznej edycji szczególny nacisk został położony na przedstawienie informacji najistotniejszych z punktu widzenia inwestorów, regulatorów czy też Unii Europejskiej. Są to min: wskaźniki ESG (Enviromental, Social, Governance), wytyczne Komisji Europejskiej dotyczące ujawniania informacji niefinansowych związanych z oddziaływaniem na klimat oraz zasady UNEP FI – Principles for Responsible Banking....

Bankowość detaliczna

Polski rynek kosmetyczny rozwija się pomimo pandemii – analiza Santander Bank Polska na „Międzynarodowy Dzień Urody"

• 9 września przypada „Międzynarodowy Dzień Urody” – z tej okazji analitycy Santander Bank Polska przeanalizowali dane dotyczące rozwoju polskiego przemysłu kosmetycznego oraz wydatki kartowe klientów. • Polska zajmuje szóstą pozycję w Europie pod względem obrotów handlu detalicznego kosmetykami. • Wielkość wydatków na kosmetyki na jednego mieszkańca Polski to średnio 100 euro, przy średniej europejskiej na poziomie 127 euro. • Pomimo lockdownu, eksport kosmetyków z Polski wzrósł o 6,2% w pierwszych 4 miesiącach br.