KV nagroda Newsweek

Santander Bank Polska Bankiem Przyjaznym

Santander Bank Polska zdobył I miejsce w corocznym rankingu tygodnika Newsweek Bank Przyjazny w kategorii bankowość tradycyjna oraz II pozycję w kategorii bankowość internetowa. Miesięcznik Forbes nagrodził bank II miejscem w rankingu na najbardziej przyjazny bank dla firm. ...

Bankowość detaliczna

Pokolenie Z aktywnie bankuje

Polska młodzież aktywnie korzysta z wielu usług bankowych. Wśród nastolatków w wieku 13-17 lat standardem jest posiadanie karty debetowej. Ma ją już 98,5% z nich.[1] Młodzież najchętniej wydaje swoje środki z konta w sklepach spożywczych i supermarketach (45,2% transakcji), a także w restauracjach i  w fast foodach (16,6% transakcji), pokazują dane Santander Bank Polska. ...

Bankowość dla firm

Gospodarczo rozminęliśmy się z Niemcami, ale eksportowi nie musi to zaszkodzić

Ścieżki dynamiki polskiej i niemieckiej produkcji oraz eksportu wyraźnie się rozeszły. Luka we wzroście produkcji osiągnęła historycznie duże rozmiary. I choć gospodarka naszego zachodniego sąsiada dostała zadyszki, to na razie krajowa sprzedaż w tym kierunku kwitnie i  z dużym prawdopodobieństwem będzie kwitła nadal - tak wskazują eksperci Santander Bank Polska. ...

CSR

„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”

Blisko 5 mln Polaków doświadcza niepełnosprawności. Co 6-8 osoba mijana na ulicy ma dostrzegalną lub częściej - niewidoczną niepełnosprawność. Jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako pracownicy, klienci? Santander Bank Polska realizuje kampanię informacyjną „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” W Polsce blisko 15% społeczeństwa stanowią osoby z niepełnosprawnością. ...

Bankowość detaliczna

Strona Santander Bank Polska w nowej odsłonie

Santander Bank Polska wdroży 1 czerwca br. nową wersję strony santander.pl. Zmieniony serwis będzie wyróżniał się nowoczesną, minimalistyczną szatą graficzną oraz przejrzystą strukturą, umożliwiającą użytkownikom łatwe przeglądanie treści oraz porównywanie produktów. ...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding

Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki. Wyróżnienie dla Santander Bank Polska jest częścią opublikowanego właśnie raportu „Marka/ Marketer Roku” wydawanego corocznie przez magazyn Media i Marketing Polska, w którym bank znalazł się obok najlepszych brandów, agencji marketingowych i reklamowych...

CSR

Młodzi klienci Santander Bank Polska będą zbierać książki dla szpitali

Dzięki wsparciu najmłodszych klientów Santander Bank Polska powstaną kolejne biblioteki dla dzieci i młodzieży w szpitalach. Młodzież w wieku 13-19 lat, która należy do programu „Pomagam z Santander”, została zaproszona do udziału w wielkiej zbiórce książek odbywającej się 27-28 maja br. w oddziałach banku. ...