Złoty Bankier

Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu na Złoty Bank

Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz...

ESG

Santander Orchestra podczas piłkarskiego święta w Madrycie

Santander Orchestra dołączyła do elitarnego grona artystów, którzy wzięli udział w specjalnej oprawie największego piłkarskiego święta  w Madrycie. Dzięki wsparciu Santander Bank Polska grupa najzdolniejszych studentów oraz absolwentów szkół muzycznych w Polsce, biorących udział w projekcie Santander Orchestra, miała niepowtarzalną okazję, by zaprezentować  specjalnie przygotowany...

ESG

Unikalny cykl koncertów symfonicznych w ciemności - „Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga” z Santander Bank Polska

Już 7 czerwca rozpocznie się wyjątkowy cykl koncertów symfonicznych w ciemności pt. „Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga”. W trakcie występów muzycy zagrają część repertuaru bez dyrygenta, nie widząc siebie nawzajem i polegając wyłącznie na słuchu. ...

Bankowość detaliczna

Pokolenie Z aktywnie bankuje

Polska młodzież aktywnie korzysta z wielu usług bankowych. Wśród nastolatków w wieku 13-17 lat standardem jest posiadanie karty debetowej. Ma ją już 98,5% z nich.[1] Młodzież najchętniej wydaje swoje środki z konta w sklepach spożywczych i supermarketach (45,2% transakcji), a także w restauracjach i  w fast foodach (16,6% transakcji), pokazują dane Santander Bank Polska. ...

korporacje, eksport

Gospodarczo rozminęliśmy się z Niemcami, ale eksportowi nie musi to zaszkodzić

Ścieżki dynamiki polskiej i niemieckiej produkcji oraz eksportu wyraźnie się rozeszły. Luka we wzroście produkcji osiągnęła historycznie duże rozmiary. I choć gospodarka naszego zachodniego sąsiada dostała zadyszki, to na razie krajowa sprzedaż w tym kierunku kwitnie i  z dużym prawdopodobieństwem będzie kwitła nadal - tak wskazują eksperci Santander Bank Polska. ...

ESG

„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”

Blisko 5 mln Polaków doświadcza niepełnosprawności. Co 6-8 osoba mijana na ulicy ma dostrzegalną lub częściej - niewidoczną niepełnosprawność. Jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako pracownicy, klienci? Santander Bank Polska realizuje kampanię informacyjną „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” W Polsce blisko 15% społeczeństwa stanowią osoby z niepełnosprawnością. ...

Bankowość detaliczna

Strona Santander Bank Polska w nowej odsłonie

Santander Bank Polska wdroży 1 czerwca br. nową wersję strony santander.pl. Zmieniony serwis będzie wyróżniał się nowoczesną, minimalistyczną szatą graficzną oraz przejrzystą strukturą, umożliwiającą użytkownikom łatwe przeglądanie treści oraz porównywanie produktów. ...