Marcin Dorociński_kampania_Konto_Jakie_Chcę

Nowa kampania Santander Bank Polska. W rolach głównych – rapujący Marcin Dorociński

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego....

CSR

Santander Bank Polska razem z najmłodszymi pomaga lokalnym schroniskom dla zwierząt

Santander Bank Polska już po raz kolejny zachęca swoich klientów, w tym zwłaszcza młodzież uczestniczącą w programie „Pomagam z Santander”, do udziału w zbiórce dobroczynnej „Na cztery łapy”. Tym razem bank, przy współpracy z Fundacją Santander Bank Polska, zachęca, by w dniach 4-8 listopada odwiedzić oddział banku i przynieść tam akcesoria dla czworonogów, które trafią do wybranych...

CSR

Dziennikarstwo rozwiązań może pomóc środowisku. Wspólną akcję podejmują Santander Bank Polska i Outriders

Santander Bank Polska i Outriders, w konkursie #MamyWspólneCele 2019, szukają skutecznych rozwiązań na ważne problemy związane ze środowiskiem i naszym codziennym życiem. Na podstawie przesłanych zgłoszeń, powstanie cykl artykułów w duchu dziennikarstwa rozwiązań, które skupią się na poszukiwaniu metod wprowadzenia rzeczywistych i pozytywnych zmian w otoczeniu. ...

Komunikacja korporacyjna

Wyniki Grupy Santander Bank Polska za III kw. 2019 r.

W okresie 9 miesięcy 2019 roku Grupa Santander Bank Polska zanotowała wynik netto należny akcjonariuszom podmiotu dominującego w wysokości 1 584 mln zł. W ujęciu porównywalnym był on wyższy o 10,6% r/r. W III kwartale porównywalny wynik należny akcjonariuszom wzrósł o 10,6%, do poziomu 1,584 mld zł. ...

Bankowość dla firm

Automatyzacja i technologia nieprędko pomogą wypełnić wakaty w transporcie

W ostatnich latach w polskiej branży transportowej pogłębia się problem niedoboru wykwalifikowanych kierowców. Do 2022 r. luka ta ma wzrosnąć do 200 tys., sięgając 1/4 całego zapotrzebowania w branży. Na razie realną strategią jej zapełniania będzie zatrudnianie kierowców z zagranicy, w tym także z innych kontynentów. ...

CSR

Santander Bank Polska pomaga oszczędzać na przyszłość dzieci

Niemal 47% rodziców dzieci w wieku 5-14 lat rozmawia ze swoimi pociechami o oszczędzaniu - wynika z badań SW Research przygotowanych na zlecenie Santander Bank Polska. Tylko 15% rodziców otrzymujących 500+ faktycznie odkłada pieniądze z myślą o przyszłości dziecka.[1] Psychologowie zgodnie przyznają, że najlepszym sposobem wychowywania dzieci jest pokazywanie dobrych wzorców...

CSR

Santander Bank Polska z najlepszym raportem społecznym

Raport Odpowiedzialnego Biznesu 2018 Santander Bank Polska zdobył pierwsze miejsce w kategorii Raporty Społeczne w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte. Jury doceniło przede wszystkim przyjazną, interesującą formę, zwróciło uwagę na szeroki opis oddziaływania firmy, w szczególności na wpływ środowiskowy oraz na rzetelne podejście do przygotowania...