Podwójna Moc Pomagania

2 mln zł od Grupy Santander Bank Polska na wsparcie psychiatrii dzieci i młodzieży

Przez cały czerwiec klienci Grupy Santander Bank Polska mogli przekazywać dowolne kwoty na zbiórkę charytatywną „Podwójna Moc Pomagania”. Grupa przekazała 1 mln zł na start akcji i dodatkowo do każdej wpłaty na konto Fundacji Santander, bank dopłacał drugie tyle. ...

Bankowość dla firm

W eksporcie przyszedł czas na LATAM

Do krajów LATAM trafia na razie jedynie nieco ponad 1 proc. polskiego eksportu. Przyczyna? Przez dłuższy czas Ameryka Łacińska nie miała tak intensywnej promocji w Polsce jak inne dalekie kierunki, a konkretne wsparcie dla przedsiębiorców w krajach latynoamerykańskich nie było dostępne na szeroką skalę. ...

Komunikacja korporacyjna

Bank Zachodni WBK uruchamia Digital Lab

W Poznaniu rusza Digital Lab - specjalne centrum multimedialne, które ma być sercem rozwoju usług multikanałowych Banku Zachodniego WBK. Będą tu projektowane i testowane nowe funkcje aplikacji BZWBK24 mobile i BZWBK24 internet. ...

Bankowość detaliczna

Nikt wcześniej nie pobił takiego rekordu – niekonwencjonalna promocja przelewów BLIK w Banku Zachodnim WBK

Bank Zachodni WBK jest jednym z liderów bankowości mobilnej w Polsce. Aby promować nowoczesne rozwiązania i możliwości oferowane przez bank, zorganizowano akcję, podczas której pracownicy pobili rekord Polski wykonując największą liczbę przelewów na numer telefonu w tym samym momencie.28 września 2016 r. pracownicy spotkali się w południe na placu przed centralą banku w Poznaniu. ...

CSR

Bank Zachodni WBK partnerem Absolvent Talent Days

Absolvent Talent Days to największe targi praktyk i pracy dla studentów, absolwentów oraz młodych specjalistów. Celem projektu jest aktywne wspieranie młodych w rozwoju ich kariery zawodowej. W tym roku po raz kolejny do wydarzenia dołączył Bank Zachodni WBK jako Partner Wspierający.Absolvent Talent Days to formuła, która co roku przyciąga tysiące młodych ludzi zainteresowanych...

Bankowość dla firm

Firmowe Ewolucje: ubrania skrojone na miarę sprzedają się online

Rynek odzieżowy w Polsce podbijają sklepy internetowe. Z danych firmy Gemius wynika, że aż 54 proc. polskich internautów kupuje w e-sklepach, natomiast najczęściej wybieraną przez nich kategorią produktów jest odzież, akcesoria i dodatki. ...

Komunikacja korporacyjna

Łukasz Fabiański w nowej kampanii Banku Zachodniego WBK

3 października rusza nowa kampania Banku Zachodniego WBK. Po sukcesie akcji #12zawodnik, organizowanej w czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016, bank ponownie postawił na najpopularniejszą dyscyplinę sportową w swojej komunikacji marketingowej. ...