Podwójna Moc Pomagania

2 mln zł od Grupy Santander Bank Polska na wsparcie psychiatrii dzieci i młodzieży

Przez cały czerwiec klienci Grupy Santander Bank Polska mogli przekazywać dowolne kwoty na zbiórkę charytatywną „Podwójna Moc Pomagania”. Grupa przekazała 1 mln zł na start akcji i dodatkowo do każdej wpłaty na konto Fundacji Santander, bank dopłacał drugie tyle. ...

Bankowość detaliczna

Klienci Banku Zachodniego WBK wykonują blisko jedną trzecią wszystkich przelewów natychmiastowych w Polsce

We wrześniu padł rekord wartości przelewów natychmiastowych. W sumie klienci polskich banków przelali w ten sposób ponad 800 mln zł. Spośród ponad 345 tys. transakcji wykonanych w ostatnim miesiącu blisko 30 proc. zrealizowali klienci BZ WBK. ...

Bankowość dla firm

Firmowe Ewolucje: Bank Zachodni WBK podpowiada jak nie „wpaść jak śliwka w kompot” i zrobić biznes

W środę, 28 października br., o godz. 22.10 w TVP1 zostanie wyemitowany kolejny odcinek „Firmowych Ewolucji”. Bohaterem będzie firma zajmująca się przetwórstwem warzyw i owoców – Ogródek Dziadunia, natomiast w rolę mentora wcieli się Piotr Adamczewski, dziennikarz i krytyk kulinarny. ...

CSR

Bank Zachodni WBK funduje nagrodę specjalną w konkursie Chopinowskim

Szymon Nehring, w minionych latach stypendysta Fundacji Banku Zachodniego WBK, został laureatem nagrody Santander Orchestra dla finalisty XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina, który właśnie dobiegł końca. ...

Komunikacja korporacyjna

Bankowość Mobilna Banku Zachodniego WBK najlepsza według Emerging Payments Awards

BZWBK24 mobile zwyciężyła w kategorii „Best Mobile Application” podczas tegorocznej gali Emerging Payments Awards, na której wręczane są nagrody dla najlepszych osobistości, programów i innowacji na globalnym rynku finansowym. ...

CSR

Bank Zachodni WBK ambasadorem konwencji ONZ

Bank Zachodni WBK otrzymał tytuł Ambasadora Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami. Jest to wyraz uznania dla szczególnie aktywnego i skutecznego upowszechniania postanowień Konwencji ONZ przez bank. ...

Bankowość detaliczna

Sukces oferty dla młodych – ponad 10 tysięcy nowych kont

Sprzedaż ponad 10 tysięcy Kont<20, w ciągu miesiąca od wprowadzenia do oferty, to wynik więcej niż dobry. Tym bardziej, że nowy produkt jest skierowany do grupy klientów między 13 a 20 rokiem życia. Spore zainteresowanie produktem nie dziwi, a jego atrakcyjność została potwierdzona w niezależnym rankingu przeprowadzonym przez serwis Money.pl. ...