Złoty Bankier

Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu na Złoty Bank

Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz...

Bankowość detaliczna

Klienci Banku Zachodniego WBK wykonują blisko jedną trzecią wszystkich przelewów natychmiastowych w Polsce

We wrześniu padł rekord wartości przelewów natychmiastowych. W sumie klienci polskich banków przelali w ten sposób ponad 800 mln zł. Spośród ponad 345 tys. transakcji wykonanych w ostatnim miesiącu blisko 30 proc. zrealizowali klienci BZ WBK. ...

Bankowość dla firm

Firmowe Ewolucje: Bank Zachodni WBK podpowiada jak nie „wpaść jak śliwka w kompot” i zrobić biznes

W środę, 28 października br., o godz. 22.10 w TVP1 zostanie wyemitowany kolejny odcinek „Firmowych Ewolucji”. Bohaterem będzie firma zajmująca się przetwórstwem warzyw i owoców – Ogródek Dziadunia, natomiast w rolę mentora wcieli się Piotr Adamczewski, dziennikarz i krytyk kulinarny. ...

ESG

Bank Zachodni WBK funduje nagrodę specjalną w konkursie Chopinowskim

Szymon Nehring, w minionych latach stypendysta Fundacji Banku Zachodniego WBK, został laureatem nagrody Santander Orchestra dla finalisty XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina, który właśnie dobiegł końca. ...

Komunikacja korporacyjna

Bankowość Mobilna Banku Zachodniego WBK najlepsza według Emerging Payments Awards

BZWBK24 mobile zwyciężyła w kategorii „Best Mobile Application” podczas tegorocznej gali Emerging Payments Awards, na której wręczane są nagrody dla najlepszych osobistości, programów i innowacji na globalnym rynku finansowym. ...

ESG

Bank Zachodni WBK ambasadorem konwencji ONZ

Bank Zachodni WBK otrzymał tytuł Ambasadora Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami. Jest to wyraz uznania dla szczególnie aktywnego i skutecznego upowszechniania postanowień Konwencji ONZ przez bank. ...

Bankowość detaliczna

Sukces oferty dla młodych – ponad 10 tysięcy nowych kont

Sprzedaż ponad 10 tysięcy Kont<20, w ciągu miesiąca od wprowadzenia do oferty, to wynik więcej niż dobry. Tym bardziej, że nowy produkt jest skierowany do grupy klientów między 13 a 20 rokiem życia. Spore zainteresowanie produktem nie dziwi, a jego atrakcyjność została potwierdzona w niezależnym rankingu przeprowadzonym przez serwis Money.pl. ...