Marcin Dorociński_kampania_Konto_Jakie_Chcę

Nowa kampania Santander Bank Polska. W rolach głównych – rapujący Marcin Dorociński

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego....

Bankowość detaliczna

81 tysięcy klientów na pierwsze urodziny Avocado

Minął rok odkąd Bank Zachodni WBK oraz Polkomtel Business Development uruchomili dla klientów sieci Plus pakiet usług bankowych „Avocado”. W ciągu 12 miesięcy z funkcjonalności konta mobilnego skorzystało ponad 81 tyś. ...

Komunikacja korporacyjna

Zgoda Komisji Nadzoru Finansowego na połączenie Banku Zachodniego WBK i Kredyt Banku

Komisja Nadzoru Finansowego wydała zgodę na połączenie Banku Zachodniego WBK i Kredyt Banku. Dzisiejsza decyzja pozwoli rozpocząć integrację obu instytucji. – To dobra wiadomość dla sektora bankowego, klientów obu banków oraz polskiej gospodarki. ...

Komunikacja korporacyjna

Miesięcznik The Banker przyznał Bankowi Zachodniemu WBK tytuł „Banku Roku w  Polsce”

Bank Zachodni WBK został uznany za „Bank Roku w Polsce” („Bank of the Year in Poland”) przez prestiżowy brytyjski miesięcznik The Banker. W uzasadnieniu decyzji podkreślono poprawę zyskowności i wskaźników efektywności pomimo trudnych uwarunkowań rynkowych, innowacyjność proponowanych rozwiązań oraz duży potencjał rozwoju, jaki może stworzyć fuzja z Kredyt Bankiem. ...

Komunikacja korporacyjna

Wyniki Grupy Banku Zachodniego WBK za trzy kwartały 2012 r.

Grupa Banku Zachodniego WBK opublikowała dziś skonsolidowany raport za trzy kwartały 2012 r. Zapraszamy do zapoznania się z tym dokumentem na naszych stronach internetowych. Poniżej przedstawiamy zawarte w nim kluczowe informacje. ...

CSR

Małe gesty czynią wielką różnicę: w ciągu dekady klienci Banku Zachodniego WBK przekazali na program „Pajacyk” 4 mln złotych

Bank Zachodni WBK i jego klienci już od 10 lat wspierają program dożywiania dzieci „Pajacyk”, prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną. Z każdej zrealizowanej płatności kartą Visa Silver Akcja Pajacyk, część środków trafia na konto PAH. ...

CSR

Bank Zachodni WBK wspiera osoby niesłyszące w dostępie do kultury

Bank Zachodni WBK został głównym mecenasem wyjątkowego projektu skierowanego do osób z dysfunkcją słuchu. Celem inicjatywy "5 zmysłów. Pauza" jest walka z wykluczeniem osób niesłyszących i borykających się z problemami słuchu z uczestnictwa w życiu kulturalnym, w szczególności z możliwości czerpania przyjemności z muzyki. ...