Podwójna Moc Pomagania

2 mln zł od Grupy Santander Bank Polska na wsparcie psychiatrii dzieci i młodzieży

Przez cały czerwiec klienci Grupy Santander Bank Polska mogli przekazywać dowolne kwoty na zbiórkę charytatywną „Podwójna Moc Pomagania”. Grupa przekazała 1 mln zł na start akcji i dodatkowo do każdej wpłaty na konto Fundacji Santander, bank dopłacał drugie tyle. ...

Bankowość detaliczna

Studio Fotografii Rodzinnej Banku Zachodniego WBK

Profesjonalne Studio Fotografii Rodzinnej przygotowane przez Bank Zachodni WBK jest jedną z głównych atrakcji cyklu targów mieszkaniowych tabelaofert.pl, które odbywają się od początku marca do końca maja br. w największych miastach w Polsce. ...

Bankowość dla firm

Telewizyjna kampania kredytów dla firm w Banku Zachodnim WBK

Bierz i nie mów na co” pod tym hasłem rusza kampania kredytów dla firm Banku Zachodniego WBK. Do skorzystania z oferty zachęca przedsiębiorców Antonio Banderas. W Banku Zachodnim WBK mali przedsiębiorcy mogą liczyć na wsparcie każdej inicjatywy ramach prowadzonej działalności, co podkreślają hasła kampanii „Bierz i nie mów na co” oraz „Zerro faktur”. ...

Komunikacja korporacyjna

Bank Zachodni WBK w pierwszym kwartale 2011 r.

Bank Zachodni WBK opublikował skonsolidowany raport za pierwszy kwartał 2011 roku. Zapraszamy do zapoznania się z tym dokumentem na stronach internetowych (http://inwestor.bzwbk.pl/21244 oraz http://investor.bzwbk.pl/23904). ...

Komunikacja korporacyjna

Nowy skład Rady Nadzorczej Banku Zachodniego WBK

W dniu 20 kwietnia 2011 r. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Banku Zachodniego WBK powołało członków Rady Nadzorczej Banku na nową kadencję. Przewodniczącym Rady Nadzorczej Banku Zachodniego WBK został Gerry Byrne, który przez ostanie 10 lat pełnił funkcję wiceprzewodniczącego Rady. ...

Komunikacja korporacyjna

Europejska Norma „Customer Contact Centres” dla Centrum Obsługi Telefonicznej Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK, jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce otrzymał prestiżowy certyfikat zgodności dla swojego centrum obsługi telefonicznej. Norma europejska EN 15838 Customer Contact Centres jest nową normą jakościową, która powstała z inicjatywy Komisji Europejskiej świadomej wysokiego niezadowolenia klientów z usług call centers: z niejasnych komunikatów, długiego...

Komunikacja korporacyjna

Bank Zachodni WBK dołączył do Grupy Santander

Bank Zachodni WBK został dziś członkiem Grupy Santander – największej instytucji finansowej w strefie euro. W wyniku zakończonej transakcji, Banco Santander nabył 95,67% kapitału Banku Zachodniego WBK. ...