wróć do listy informacji prasowych

Coraz wygodniej z aplikacją Santander Bank Polska

Liczba osób bankujących cyfrowo wynosi ponad 2,8 mln i stale wzrasta. Użytkowników – bankowości mobilnej Santander Bank Polska jest już ponad 2 mln, a ich liczba bardzo dynamicznie przybywa. Żeby ułatwić im codzienne sprawy, bank wprowadził na przestrzeni ostatnich dwóch lat wiele przydatnych funkcji i usług.

Możliwość założenia konta bez wizyty w oddziale czy podpisanie umowy bez wychodzenia z domu – to tylko kilka z nowych rozwiązań, które w ostatnich latach wprowadził Santander Bank Polska po to, by   klientom żyło się i bankowało prościej.

Dużą zmianą w usługach bankowych było wprowadzenie możliwości założenia konta, bez odwiedzania oddziału banku, czyli tzw. konta na selfie. Klienci mogą wybrać preferowaną formę potwierdzenia tożsamości –przez wideoczat z doradcą lub wysyłając zdjęcie swoje i dowodu osobistego. Również przy podpisywaniu nowej umowy do konta nie trzeba nigdzie jechać, ponieważ może ją dostarczyć kurier w formie elektronicznej, na tablecie biometrycznym, na którym klient podpisuje się specjalnym rysikiem.

Ponadto bank oferuje wiele form kontaktu z doradcami. Klient sam decyduje czy chce się spotkać z przedstawicielem w oddziale, czy też skontaktować telefonicznie, poprzez czat w aplikacji lub podczas rozmowy wideo.

Usługi nie tylko bankowe 

W Santander mobile klienci mogą obecnie skorzystać także z Autopay – funkcji umożliwiającej automatyczne płatności za przejazdy autostradami. Wystarczy wcześniej wpisać w aplikacji dane pojazdu i wyrazić zgodę na pobieranie określonych kwot z konta od operatorów tych dróg.

Użytkownicy aplikacji mobilnej Santander Bank Polska mają również dostęp do poczty kwiatowej, sklepu z biletami na różne wydarzenia, zamawiania iTaxi, opłat za parkingi w wybranych miastach i zakupu biletów komunikacji miejskiej.

Klienci Santander Bank Polska mają też możliwość zakupu ubezpieczenia zdrowia i życia w aplikacji.

– Zależy nam, żeby aplikacja, z której korzystają nasi klienci dawała im jak najwięcej możliwości. Dzięki wprowadzeniu w niej dodatkowych usług, takich jak Autopay, czy sprzedaż biletów komunikacji miejskiej, ułatwiamy użytkownikom Santander mobile codzienne sprawy – podsumowuje Piotr Hibner dyrektor Obszaru Santander Digital w Santander Bank Polska.

Opieka medyczna dla klientów banku

Dodatkowo, w trosce o zdrowie klientów Santander Bank Polska wprowadził usługę wygodnych e-konsultacji medycznych 24/7. Pakiet Telemedi.co, bo o nim mowa, pozwala w wygodny sposób zadbać o zdrowie swojej rodziny. Konsultacje mogą być prowadzone wedle preferencji użytkownika – przez telefon, wideo lub czat, z każdego miejsca na świecie. W skład usługi wchodzą m.in. nielimitowane e-konsultacje u lekarza internisty (lub pediatry), 3 konsultacje u lekarza specjalisty w okresie trwania umowy (6 miesięcy), wygodne e-recepty, e-skierowania i e-zwolnienia lekarskie. Usługi dostępna jest dla posiadaczy Konta Jakie Chcę lub konta Select w Santander Bank Polska. Szczegóły oferty i warunki dostępne są na stronie: https://www.santander.pl/programy-lojalnosciowe/telemedico?santag-promo