Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Bank pozytywnych opinii

Zaufanie to jedna z kluczowych wartości w świecie finansów. Doskonale wiedzą o tym klienci. Blisko trzy czwarte z nich (74%) skorzystało z usług bankowych dzięki poleceniu znajomego lub rodziny – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Santander Bank Polska . Aby zachęcić klientów do rekomendacji, bank przygotował kolejną odsłonę programu „Polecam mój Bank”. W bieżącej edycji, zarówno Polecający, jak i Polecony, który otworzy Konto Jakie Chcę lub konto VIP, otrzymają po 80 zł. Promocja trwa do końca kwietnia 2019 r.

Z ankiety przeprowadzonej przez Santander Bank Polska wynika, że klienci polskich instytucji finansowych chętnie angażują się w dyskusję o jakości produktów oraz usług. Swoimi refleksjami dzieli się przeszło dziewięć na dziesięć osób (91%).

Głównym forum wymiany pozytywnych opinii są bezpośrednie rozmowy (98% wskazań). Co trzeci z klientów publikuje swoje spostrzeżenia również w mediach społecznościowych (31%). Klienci w mniejszym stopniu niż w social mediach, wyrażają swoją opinię na stronach firmowych, serwisach konsumenckich czy forach internetowych.

Ankieta przeprowadzona przez Santander Bank Polska wykazała również, że produkt lub usługę najczęściej polecamy znajomym (98%) oraz rodzinie (74%), a powodem rekomendacji są przede wszystkim pozytywne doświadczenia (86% wskazań), korzystna oferta cenowa (65%) oraz dobra obsługa (54%). Co ważne, przy wyborze produktu bankowego lub usługi finansowej, spora część klientów ufa opiniom rodziny (71%) lub opiera się na informacjach zawartych na stronie internetowej firmy (68%).

– Głos klientów jest dla nas niezwykle ważny. Zależy nam, aby rozwijać świadomy biznes, oparty na realnych potrzebach użytkowników. Dlatego, zgodnie z hasłem „Bank Jaki Chcesz”, konsekwentnie dążymy do poprawy ich doświadczeń w każdym punkcie kontaktu z bankiem. Pozytywne opinie klientów, to najbardziej wiarygodna i skuteczna forma rekomendacji – komentuje Anna Kaczmarek, Dyrektor Departamentu Klienta Indywidualnego Santander Bank Polska.

Polecam mój bank

Aby zachęcić klientów do rekomendacji, Santander Bank Polska przygotował kolejną odsłonę programu „Polecam mój Bank - edycja III”. W ramach promocji do końca kwietnia, zarówno Polecający, jak i Polecony, który otworzy Konto Jakie Chcę lub konto VIP, otrzymają po 80 zł. Do programu mogą przystąpić m.in osoby posiadające obywatelstwo polskie, które ukończyły 18. rok życia, a Poleconymi mogą być osoby, które ukończyły 13 lat.

W lutym 2019 r. portal najlepszekonto.pl uznał promocję „Polecam mój Bank - edycja II” Santander Bank Polska za najlepszy program poleceń na rynku. 

Więcej informacji na temat promocji „Polecam mój Bank – edycja III” można znaleźć na stronie: santander.pl/polecajbank