Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Z Mrozem i Bankiem Zachodnim WBK młodzi nie mają nic do stracenia

17 kwietnia br. Bank Zachodni WBK S.A. rozpoczyna nową, dwuetapową kampanię reklamową. Pierwszy etap, pod hasłem „Każdy wiek ma swoje prawa” dotyczyć będzie usług bankowości elektronicznej BZWBK24 mobile, w drugim zaś pod hasłem „Bo jak nie my to kto” kampania pokaże zalety Konta Godnego Polecenia. Bohaterem najnowszej kampanii, skierowanej przede wszystkim do młodych klientów, jest Mrozu, popularny polski wokalista młodego pokolenia. Towarzyszy mu jego zespół oraz chór Sound’N’Grace.

 

Dwuetapowa kampania promuje aplikację BZWBK24 mobile, która pozwala na wygodne zarządzanie finansami na urządzeniu mobilnym - smartfonie lub tablecie oraz w pełni mobilne Konto Godne Polecenia. Komunikacja skierowana jest do osób młodych. Dodatkowo osoby, które nie mają rachunku w Banku Zachodnim WBK S.A., otworzą Konto Godne Polecenia wraz kartą płatniczą i usługami bankowości elektronicznej BZWBK24 internet od 15 kwietnia do 30 czerwca br., mogą w ramach promocji, po spełnieniu jej warunków otrzymać nawet do 150 zł zwrotu za bilety komunikacji miejskiej oraz doładowania telefonu, zakupione przez aplikację BZWBK24 mobile.

- Tworząc komunikację marketingową, za każdym razem dbamy o to, aby była ona jak najlepiej dopasowana do grupy docelowej oraz oprócz funkcji informacyjnej, dawała też element rozrywki. Jest to dla nas tak samo ważne, jak ciągłe zaskakiwanie naszego klienta rozwiązaniami kreatywnymi. Dlatego do udziału w najnowszej kampanii wspierającej promocję mobilnego kanału dostępu do usług bankowych zaprosiliśmy artystę, którzy jest powszechnie rozpoznawany w grupie młodszych klientów – podkreśla Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu Banku Zachodniego WBK S.A. Mrozu wydając najnowszą płytę, powrócił do korzeni soulu i postawił na retroklimat i tym samym zapewnił sobie ogromną popularność i sympatię ludzi młodych. Można uznać go za głos młodego pokolenia, które chce żyć według własnych zasad, ceni sobie wolność, wygodę i chętnie podąża za najnowszymi trendami – dodaje Artur Sikora.

Mrozu to wielokrotnie nagradzany wokalista, znany dzięki płycie Rollercoaster, z której pochodzą hity: „Jak nie my to kto”, „Poza Logiką” czy największy nagrany wspólnie z Sound'N'Grace „Nic do stracenia”. Artyście towarzyszy jego zespół. Obok wokalisty w spotach zobaczymy i usłyszymy także chór Sound’N’Grace. Chór działa na rynku muzycznym od 10 lat, a ich obecny przebój "Dach" jest nr 1 na wszystkich listach przebojów. Tło muzyczne dla reklam Banku Zachodniego WBK realizowanych przy współudziale wymienionych artystów stanowi dobrze znany utwór „Forever Young”.

- Zaprojektowana przez nas kampania ma przywoływać skojarzenia związane z młodością i entuzjazmem, również w podejściu do technologicznych nowinek. Jej celem jest zachęcenie młodszych klientów do korzystania z mobilnych kanałów komunikacji z bankiem, co niesie ze sobą uniwersalne korzyści, takie jak wygodę i oszczędność czasu – podkreśla Artur Sikora.

Kampania reklamowa BZWBK24 mobile będzie prowadzona w telewizji (stacje ogólnokrajowe i tematyczne), prasie, internecie oraz placówkach Banku. Potrwa od 17 kwietnia do 30 czerwca 2015 r. Za kreację najnowszych reklam odpowiada agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki, a ich produkcja została powierzona Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Szczegóły oferty, informacje o opłatach i prowizjach, regulamin promocji „Zewsząd dostępne 150 zł” na www.bzwbk.pl oraz w placówkach Banku. Stan na 16.04.2015

 

Więcej informacji:

Biuro Prasowe
Bank Zachodni WBK S.A.
tel.: (+48) 22 586 8040
biuro.prasowe@bzwbk.pl