Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Firmowe Ewolucje: Bank Zachodni WBK podpowiada jak nie przespać sukcesu

W środę, 18 listopada br., o godz. 22.25 w TVP1 zostanie wyemitowany kolejny odcinek „Firmowych Ewolucji”. Tym razem eksperci przyjrzą się problemom, z jakimi zmaga się salon masażu „Masarnia” z Krakowa. W rolę mentora wcieli się Mariusz Nieścior, założyciel i dyrektor zarządzający Polskiego Instytutu SPA i Wellness.

Salony masażu w Polsce z każdym rokiem mają coraz więcej klientów. Wzrasta liczba osób, które doceniają ich właściwości – łagodzenie bólu, rozluźnianie mięśni czy wzmacnianie serca. W związku z tym zwiększa się również liczba firm oferujących takie usługi. Dlatego coraz większym problemem na rynku, trudnym do przeskoczenia dla niektórych firm, jest ogromna konkurencja, spadek cen spowodowany wojną cenową oraz niewykwalifikowani pracownicy. Dodatkowo, salony masażu świadczą usługi na bardzo zróżnicowanym poziomie, co zniechęca klientów, którzy na początku korzystania z usług, źle trafili.

Z problemami związanymi z trudnym otoczeniem rynkowym zmaga się salon masażu „Masarnia”. Z pomocą firmie przyjedzie Mariusz Nieścior, zaproszony przez Bank Zachodni WBK do udziału w „Firmowych Ewolucjach”.

Salon masażu „Masarnia” jest prowadzony przez osobę z dużą pasją, której celem jest stworzenie luksusowego miejsca odnowy i relaksu. Jednak jest to cel trudny do osiągnięcia głównie z dwóch powodów: małej liczby klientów i niewielkiego metrażu salonu. Szczegółowej analizy sytuacji „Masarni” dokonają Mariusz Nieścior, założyciel i dyrektor zarządzający Polskiego Instytutu SPA i Wellness, oraz eksperci z zakresu finansów, HR czy marketingu. Mentor, wraz z gronem ekspertów, pomoże przystosować biznes do otoczenia rynkowego i zaproponuje nowe rozwiązania, które pozwolą dotrzeć do nowych klientów. W opinii ekspertów, właścicielka „Masarni” główny nacisk powinna położyć na skuteczne zabiegi marketingowe, które przyciągną klientów oraz ciekawą, unikalną ofertę usług, wyróżniających salon masażu na tle innych. Te uniwersalne zasady można zastosować w każdym salonie o podobnym profilu działania.

Najbliższy odcinek „Firmowych Ewolucji” zostanie wyemitowany na antenie TVP1 w środę, 18 listopada, o godz. 22.25. Natomiast później wszyscy przedsiębiorcy będą mogli skorzystać z porad ekspertów, zadając im pytania na stronie: https://firmoweewolucje.bzwbk.pl/.