Marcin Dorociński_kampania_Konto_Jakie_Chcę

Nowa kampania Santander Bank Polska. W rolach głównych – rapujący Marcin Dorociński

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego....

CSR

Santander Bank Polska dba o dostępność dla osób z niepełnosprawnościami

Od 21 do 27 września trwa Międzynarodowy Tydzień Głuchych, który ma na celu pokazanie wyzwań, z jakimi mierzą się osoby z niepełnosprawnościami słuchu. W Polsce problemy ze słuchem ma ponad 6 mln osób – to właśnie między innymi na potrzeby tej grupy Santander Bank Polska odpowiada poprzez swój program „Obsługa bez barier”.  

Bankowość dla firm

Polscy producenci żywności powinni odważnie mówić o marżach – raport Santander Bank Polska

Potraktowanie marż jako celu strategicznego może pomóc wielu firmom w rozwoju. Przede wszystkim, strategiczne podejście do marży pozwala na analizę całego systemu produkcji i sprzedaży pod kątem zyskowności, a automatyzacja może być jedną z bardziej efektywnych ścieżek do podnoszenia tej zyskowności – piszą autorzy raportu Czas na marże „Jak polscy producenci żywności mogą przejść od ekspansji wolumenowej do zwiększania efektywności”...

Bankowość detaliczna

Już prawie 4 tys. nastolatków odebrało swoją nagrodę za dobre świadectwo od Santander Bank Polska

Tylko do 30 września br. można przystąpić do promocji 50 zł za dobre wyniki w nauce w Santander Bank Polska. Każda młoda osoba, która otworzy swoje pierwsze Konto Jakie Chcę i na świadectwie przedstawi średnią ocen nie mniejszą niż 4.0, otrzyma 50 zł nagrody...

Komunikacja korporacyjna

Muzycy z Santander Orchestra w teledysku z Anią Szarmach oraz na scenie Festiwalu Wodecki Twist

Projekt Santander Orchestra, kojarzący się głównie z muzyką klasyczną czy jazzową, w edycji 2020 został skierowany na nowe tory – otworzył się na muzykę rozrywkową. W tym roku artyści zapraszają do obejrzenia teledysku „Wodecki by Santander Orchestra & Ania Szarmach” oraz koncertu online „Dobrze, że jesteś” – wirtualnej edycji Wodecki Twist Festiwal. ...

Bankowość detaliczna

Tegoroczne wakacje Polaków – na Warmii i Mazurach lub w Chorwacji

Podczas tegorocznych wakacji statystyczny klient, korzystając z kart płatniczych Santander Bank Polska, wydał na podróże nieco ponad 2000 zł, o jedną trzecią mniej niż przed rokiem. W Polsce największy wzrost liczby transakcji kartami Banku w kategorii gastronomia odnotowano na Warmii i Mazurach, na Suwalszczyźnie, w Bieszczadach oraz Białowieży. Wśród zagranicznych kierunków królowała Chorwacja, Bułgaria i Turcja, co wskazują dane z logowań do aplikacji Banku.

Bankowość dla firm

Polscy producenci żywności mogą zwiększyć i obronić marżę. Wiele ścieżek, dwa kierunki

Sektor produkcji żywności to jeden z najważniejszych segmentów polskiej gospodarki oraz jeden z liderów rozwoju. Jednak za dynamiczną ekspansję firmy płaciły obniżaniem marż. Nasza pozycja na światowych rynkach jest dosyć silna. Czas więc powalczyć nie tylko o wolumeny, ale też o marże – piszą autorzy raportu „Czas na marże. Jak polscy producenci żywności mogą przejść od ekspansji wolumenowej do zwiększania efektywności” przygotowanego dla Santander Bank Polska przez SpotData...