Grafika przedstawiająca nowego ambasadora – Piotra Adamczyka.

Różne oblicza zaangażowania społecznego w nowej kampanii Santander Bank Polska

Najnowsza kampania reklamowa Santander Bank Polska prezentuje pozafinansowe i społeczne działania banku, które wspierają ludzi w realizacji pasji, marzeń oraz w pokonywaniu barier. Po raz pierwszy pojawia się w niej nowy ambasador banku – Piotr Adamczyk...

ESG

„Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju”. Premiera audiobooka, jakiego jeszcze nie słuchałeś/-aś

„Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki” to pierwsza taka pozycja w Polsce prezentująca kwestie zrównoważonego rozwoju w ujęciu humanistycznym. Obejmuje 28 rozdziałów i traktuje m.in. o zrównoważonym podejściu do przestrzeni kosmicznej, przedstawia najbardziej inteligentne miasta na świecie, analizując ich wpływ na środowisko, czy też wyjaśnia genezę konfliktów o wodę. Od teraz ten podręcznik jest też dostępny w wersji audiobooka. Partnerem strategicznym projektu jest Santander Bank Polska.

Bankowość dla firm

Santander Bank Polska stawia na prosty język

Santander Bank Polska jako pierwszy bank w Polsce otrzymał certyfikat Uniwersytetu Wrocławskiego za umowę ramową dla klientów korporacyjnych. Certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny potwierdza, że umowa dla klientów korporacyjnych spełnia standardy języka, który jest prosty i przyjazny odbiorcom...