Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj
Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl
wróć do listy informacji prasowych
Santander Bank Polska Najlepszym Bankiem dla Firm i Najlepszym Bankiem dla Zamożnych
Santander Bank Polska po raz czwarty zwyciężył w dorocznym rankingu Bank Przyjazny Firmie. Pierwsze miejsce zajął także w nowej kategorii Najlepszy Bank dla Zamożnych.
Wysoka jakość obsługi klientów tworzy ich lojalność i zadowolenie. Każdego dnia pracujemy, aby wspierać naszych klientów w rozwoju i dostarczać im rozwiązania, jakich oczekują. MSP to koło zamachowe polskiej gospodarki - napędzają innowacje, tworzą miejsca pracy i przyczyniają się do rozwoju lokalnych społeczności. Tworzymy dla nich doskonałe produkty i usługi, za co po raz czwarty zostaliśmy doceni w rankingu. Z wielką dumą i przyjemnością debiutujemy również w nowej kategorii rankingu Najlepszego Banku dla Klienta zamożnego. To potwierdza, ze nasza praca znajduje odzwierciedlenie w konsekwentnie wysokich ocenach klientów.- powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
W konkursie „Najlepszy Bank dla Firm” miesięcznika Forbes audytorzy oceniają jakoś usług dla małych i średnich firm. W Santander Bank Polska badacze wysoko ocenili profesjonalizm i kompetencje doradców banku oraz komfort, jaki zapewniają w trakcie spotkań. Bank zajął pierwsze miejsce w trzech z czterech kategorii, które składają się na ranking: jakości obsługi, pozyskiwanie klienta oraz zdalne kanały kontaktu.
W kategorii Najlepszy Bank dla Zamożnych badano prezentację potrzeb i oferty na infolinii oraz w rozpoznanie potrzeb, dopasowanie oferty, zakres oferowanych produktów w placówce podczas spotkania. Santander Bank został oceniony najwyżej w kategorii klientów affluent i otrzymał tytuł Najlepszy Bank dla Zamożnych.
Santander Bank Polska świadczy też wysokiej jakości usługi klientom indywidualnym - w rankingu Newsweeka Bank dla Kowalskiego zajął II miejsce. Audytorzy ocenili m.in. kompetencję, zaangażowanie doradców, ich zdolność do poznania potrzeb klientów i prezentację oferty banku.
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla przedsiębiorców. W tym roku po raz pierwszy badany był także klient zamożny. W 12 audytach na każdy z badanych banków oceniano jakość obsługi. Audytorzy docenili działania konsultantów na infolinii banku, poziom zaopiekowania klienta w oddziale, a także przede wszystkim profesjonalizm i kompetencje doradców.
Ranking tygodnika Newsweek ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.