wróć do listy informacji prasowych

Pomagamy w ważnych sprawach – ruszyła nowa kampania marketingowa Santander Bank Polska

Santander Bank Polska wystartował z nową kampanią ”Pomagamy w ważnych sprawach”. W spotach podkreśla, że aplikacja mobilna banku pomaga klientom w codziennych wyzwaniach. Dzięki prostym i wygodnym funkcjom mogą oni skupić się na tym, co naprawdę istotne.

– W życiu staramy się dawać z siebie 100% i być niezawodnymi dla naszych bliskich. Co jeśli wszechświat rzuca nam kłody pod nogi? Przeciągnie nam się spotkanie w pracy lub mamy po prostu tyle na głowie, że ta jedna superważna rzecz gdzieś umknęła? Na szczęście jest aplikacja Santander, która pomoże rozwiązać problemy dnia codziennego, nie tracąc z oczu tego, co najważniejsze – mówi Magda Łątka z Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska.

Promowane funkcje aplikacji - przelew natychmiastowy za 0 zł i blokowanie karty płatniczej - zostały wybrane w badaniu konsumenckim, wśród użytkowników kategorii finansowej w Polsce. Z  analizy wynika, że te funkcje w aplikacji to opcje, które klienci banku uznają za najważniejsze. Dają im poczucie bezpieczeństwa i komfortu.

Spoty reklamowe można obejrzeć tu:

Santander mobile Obiecałeś: https://youtu.be/R0MtxHb6voM

Santander mobile Mistrzyni: https://youtu.be/hIk96ge_3u0

Kampania będzie prowadzona w sieci, telewizji, kinach, mediach społecznościowych oraz w placówkach banku.

Badanie atrakcyjności funkcji aplikacji zrealizowała agencja Minds&Roses. Za realizację kampanii odpowiadają agencje dentsu Polska: Red8 Advertising (strategia i kreacja), Dynamo Film (produkcja) oraz dentsu X (media).

***

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem na santander.pl/PAD.