Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj
Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl
wróć do listy informacji prasowych
Rafał Jakubowski nowym CMO Santander Bank Polska
Od 1 marca br. Rafał Jakubowski obejmie stanowisko Chief Marketing Officer Santander Bank Polska. Bank rozstrzygnął konkurs i wybrał nowego szefa Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.
Rafał Jakubowski ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej kluczowych marek i firm w Polsce i Czechach. W Santander Bank Polska będzie nadzorował realizację strategii marketingowej, działania związane z wizerunkiem marki, pozycjonowanie oraz działania Public Relations. Obejmie stanowisko 1 marca br. i będzie raportował bezpośrednio do CEO banku.
Rafał Jakubowski jest absolwentem wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej i od 25 lat zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi. Wiedzę na temat ludzkich zachowań i potrzeb skutecznie wykorzystuje w tworzeniu produktów, koncepcji i kampanii. Jego doświadczenie obejmuje 13 lat pracy w firmach FMCG - rozwijał produkty i marketing pracując w Polsce (Mars, Danone oraz Coca-Cola) oraz Czechach (Danone Czechy). W latach 2011-2014 zarządzał marketingiem i R&D dla KFC jako dyrektor odpowiedzialny za Europę Centralną. Przez ostatnie 10 lat był dyrektorem marketingu detalicznego mBank S.A.
W 2019 zdobył tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii Long Term, a w 2022 otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie miesięcznika Press Ad Wo/Man Roku: Ad Marketer roku 2022. Przez ostatnie 6 lat zasiadał w Zarządzie IAA Polska, obecnie członek Rady Nadzorczej IAA. Pięciokrotny członek jury konkursu reklamowego Effie, kilkukrotnie przewodniczący grup jurorskich.
Jest żonaty, ma nastoletnią córkę. Uwielbia wysokie góry i dobrą literaturę faktu.