Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Ułatwienia dla klientów korporacyjnych Santander Bank Polska w iBiznes24 Connect

Bank wprowadził integrację serwisu dla korporacji iBiznes24 Connect z systemem finansowo-księgowym Simple.ERP. Dzięki temu klienci mogą korzystać z bezpośredniej wymiany danych między systemem księgowym a bankiem oraz automatyzacji procesów.

W dynamicznym świecie bankowości innowacje i automatyzacje operacji finansowych są niezbędne, by sprostać wymaganiom klientów. Klienci coraz częściej oczekują, że realizacja operacji bankowych będzie łatwiejsza w obsłudze, a bankowość elektroniczna zapewni im szeroki zakres możliwości. By odpowiedzieć na te potrzeby, Santander Bank Polska nawiązał współpracę z firmą Simple.

– Przygotowując produkty i usługi dla naszych klientów wsłuchujemy się w ich głos i potrzeby. Współpraca między Santander Bank Polska, a SIMPLE, dostawcą oprogramowania SIMPLE.ERP w zakresie integracji z iBiznes24 Connect jest odpowiedzią na oczekiwania firm, które na co dzień wspieramy. Dzięki integracji systemów, Klienci będą mogli jeszcze efektywniej korzystać z usług bankowych – mówi Krzysztof Popowski, product owner iBiznes24 Connect w Santander Bank Polska.

Ułatwienie pracy księgowych

Dzięki integracji możliwe jest usprawnienie pracy osób odpowiedzialnych za operacje oraz rozliczenia finansowe. Automatyczne pobieranie danych z banku, pozwala na skrócenie czasu wykonywania bieżących operacji księgowych i ograniczenie ryzyka popełniania błędów. Usługa iBiznes24 Connect pozwala również na szybsze i łatwiejsze przygotowanie przelewów oraz paczek przelewów. Jest to szczególnie istotne w przypadku dużych przedsiębiorstw, które przeprowadzają wiele operacji finansowych każdego dnia.

Lepsza kontrola finansów przedsiębiorstwa

Dzięki integracji programu Simple.ERP i bankowości elektronicznej iBiznes24 klienci mają dostęp do informacji o stanie rachunków w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że mogą na bieżąco sprawdzać, ile środków finansowych mają do dyspozycji oraz monitorować wpływy i wydatki.

Bezpieczeństwo i niezawodność

Wymiana komunikatów między bankiem a systemem ERP odbywa się w formacie XML, bazującym na standardzie ISO20022. Szyfrowanie łącza wspiera jeszcze wyższy poziom zabezpieczenia danych. Cały proces przebiega w obrębie sprawdzonej technologii webservice, dostarczanej od lat przez obydwie strony.

Dzięki integracji iBiznes24 Connect z systemem finansowo-księgowym Simple.ERP, klienci banku zyskują dostęp do nowoczesnych rozwiązań automatyzacji procesów finansowych, które wpływają na zwiększenie efektywności i konkurencyjność.

– Funkcjonalność eBank zaoszczędza dużo czasu w pracy bieżącej.  Mamy widoczne informacje o statusie przelewu oraz o aktualnym saldzie rachunku na etapie wykonywania przelewu bezpośrednio w systemie ERP bez konieczności przełączania się pomiędzy dwoma systemami. Możemy również ustawić przelewy odroczone na przyszłe terminy. Co najważniejsze dzięki modułowi eBank zapewniono bezpieczeństwo, wysokie standardy komunikacji i szyfrowania. Integracja jest tak przygotowana, że nie wymaga żadnych plików pośrednich – mówi Edyta Popławska, Dyrektor Działu Usług Konsultingowych w Simple SA.