Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska najlepszym bankiem dla firm

Santander Bank Polska już po raz trzeci zwyciężył w rankingu miesięcznika Forbes „Bank Przyjazny Firmie”. Bank zajął również 3. miejsce w rankingu Przyjazny Bank "Newsweeka" w kategorii „Bank dla Kowalskiego”.

Na tegorocznej gali zostały przyznane nagrody dla zwycięzców rankingu Bank Przyjazny Firmie „Forbesa” oraz Przyjazny Bank „Newsweeka”. W tym roku w rankingu Forbes oceniano przede wszystkim na ile klient firmowy czuje wsparcie banku oraz zaangażowanie doradcy w dopasowanie rozwiązań finansowych.

- W Santander Bank Polska wierzymy, że słuchanie głosu klienta i wysoka jakość obsługi buduje zaufanie. Chcemy pomagać naszym klientom w osiąganiu sukcesów. Dzisiejsze wyróżnienie, które otrzymaliśmy po raz trzeci potwierdza, że każdego dnia dbamy, aby nasza oferta odpowiadała na potrzeby firm, a codzienne bankowanie było proste i intuicyjne. Nie zwalniamy tempa i będziemy nadal wsłuchiwać się w oczekiwania naszych klientów dotyczące oferty finansowej, jakości obsługi i dostępności cyfrowej naszych usług – powiedział Michał Gajewski, prezes Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska obsługuje 552 tys. mikro, małych i średnich firm, w tym 359 tys. klientów aktywnych cyfrowo. Bank ciągle ulepsza i poszerza swoją ofertę, aby codzienne bankowanie było szybkie i proste. Ostatnio klienci firmowi otrzymali nową aplikację mobilną, a w niej m.in. BLIK dla firm. Firmy mogą także korzystać z nowoczesnych rozwiązań i produktów, które ułatwią prowadzenie i rozwój firmy. Przedsiębiorca, który otworzy rachunek firmowy otrzyma dostęp do takich usług jak: eKsięgowość, eLeasing czy eZdrowie.

- Małe i średnie przedsiębiorstwa od lat są w centrum naszej działalności bankowej. Dobra oferta produktowa oraz wysoka jakość usług dla tego segmentu jest niezwykle ważna z punktu widzenia biznesowego i przyczynia się do rozwoju gospodarczego. Małe i średnie firmy są motorem wzrostu gospodarczego Polski – dodaje Michał Gajewski.

W rankingu Newsweeka bank zajął III miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego. Audytorzy ocenili m.in. kompetencję, zaangażowanie doradców, ich zdolność do poznania potrzeb klientów i prezentację oferty banku.

Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MŚP, natomiast ranking tygodnika Newsweek – usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.