wróć do listy informacji prasowych

Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile

Bank wprowadził nową aplikację Santander mobile z odmienionym designem i zaawansowanymi możliwościami personalizacji na początku września. Obecnie korzysta z niej już prawie 2,3 mln klientów indywidualnych i firmowych.

Santander Bank Polska stale podąża w kierunku cyfryzacji, dostarczając klientom nowe rozwiązania, które pomagają w codziennym bankowaniu. Nowy wygląd, przydatne funkcje i jeszcze lepsza personalizacja w Santander mobile pozwalają wygodnie i szybko korzystać z bankowości mobilnej.

Stara wersja aplikacji będzie aktywna do 2 października br. Od tego dnia klienci nie będą mogli w niej wykonać już żadnych transakcji, a jedynie przejść na nową wersję.

Ciekawe funkcje aplikacji Santander mobile:

  • Personalizacja umożliwia dostosowanie wyglądu pulpitu do swoich potrzeb, użytkownik sam wybiera powitanie, język, zdjęcie, tapetę i skróty.
  • Tryb dyskretny pozwala na ograniczenie widoczności danych dot. naszych finansów na przykład w miejscach publicznych.
  • Dzięki możliwości odkrycia numeru karty oraz kodu CVV2/CVC2 użytkownicy mogą korzystać z płatności internetowych bez fizycznej karty plastikowej i wykonywać szybsze przelewy dzięki opcji ulubionych odbiorców.
  • Dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą dostępna jest opcja płatności BLIKiem.
  • Klienci mogą zapoznać się z szacunkowym śladem węglowym na podstawie kategorii wydatków. Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W ramach tej funkcji klienci będą mogli korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.

 

Więcej o nowej aplikacji Santander mobile na Santander mobile – Santander.

***

Wyjaśnienie pojęć i definicji usług reprezentatywnych, które dotyczą rachunku płatniczego i są w tym materiale, na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Konto Santander to rachunek płatniczy. Nowa aplikacja Santander mobile, bankowość mobilna to usługa bankowości elektronicznej. Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego. BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowych, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Środki w ramach takiego przelewu zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. App Store to sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń mobilnych (iPhone i iPad) z systemem operacyjnym iOS. Google Play to sklep Google dla urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android. Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania znajduje się na www.santander.pl/ms/plac-mobilnie. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł. Stan 27.09.2023 r.