Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj
Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl
wróć do listy informacji prasowych
Santander Bank Polska w nowej kampanii zachęca firmy do zielonej transformacji
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią „Zielone pojęcie”, która zachęca przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i promującym ją spocie wystąpił nowy ambasador marki Piotr Adamczyk.
W najnowszej reklamie Santander Bank Polska pokazuje, jak pomaga prowadzić biznes i korzystać z zielonego finansowania. Ambasador Piotr Adamczyk obserwuje, jak właściciele firm korzystają z energii odnawialnej w codziennej pracy. Spot prezentuje funkcjonowanie piekarni, sklepu ogrodniczego oraz firmy kurierskiej. Celem kampanii jest zachęcenie przedsiębiorców do wprowadzenia ekologicznych zmian.
– Nadaliśmy nowy przewrotny kontekst dobrze znanemu „zielonemu pojęciu”, które stało się podstawą pomysłu kreatywnego komunikacji i synonimem wiedzy o finansowaniu odnawialnych źródeł energii. Warto mieć zielone pojęcie, bo dzięki temu można prowadzić biznes oszczędniej i z korzyścią dla planety – mówi Magda Łątka, manager zespołu komunikacji marketingowej z Departamentu Marketingu Santander Bank Polska.
Grupa Santander wprowadza do swojej oferty produkty finansowe, które pomagają przedsiębiorcom w zielonej transformacji. Właściciele firm mogą skorzystać m.in. z leasingu instalacji fotowoltaicznych oraz dopłaty do leasingu samochodów elektrycznych.
Reklama będzie emitowana w telewizji, w internecie oraz na YouTube, VOD i w social mediach, obejmie także akcje promocyjne w oddziałach banku.
Spot jest dostępny na: https://www.youtube.com/watch?v=UHN5kDY9itw.