Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska w nowej kampanii zachęca firmy do zielonej transformacji

Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią „Zielone pojęcie”, która zachęca przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i promującym ją spocie wystąpił nowy ambasador marki Piotr Adamczyk.

W najnowszej reklamie Santander Bank Polska pokazuje, jak pomaga prowadzić biznes i korzystać z zielonego finansowania. Ambasador Piotr Adamczyk obserwuje, jak właściciele firm korzystają z energii odnawialnej w codziennej pracy. Spot prezentuje funkcjonowanie piekarni, sklepu ogrodniczego oraz firmy kurierskiej. Celem kampanii jest zachęcenie przedsiębiorców do wprowadzenia ekologicznych zmian.

Nadaliśmy nowy przewrotny kontekst dobrze znanemu „zielonemu pojęciu”, które stało się podstawą pomysłu kreatywnego komunikacji i synonimem wiedzy o finansowaniu odnawialnych źródeł energii. Warto mieć zielone pojęcie, bo dzięki temu można prowadzić biznes oszczędniej i z korzyścią dla planety – mówi Magda Łątka, manager zespołu komunikacji marketingowej z Departamentu Marketingu Santander Bank Polska.

Grupa Santander wprowadza do swojej oferty produkty finansowe, które pomagają przedsiębiorcom w zielonej transformacji. Właściciele firm mogą skorzystać m.in. z leasingu instalacji fotowoltaicznych oraz dopłaty do leasingu samochodów elektrycznych.

Reklama będzie emitowana w telewizji, w internecie oraz na YouTube, VOD i w social mediach, obejmie także akcje promocyjne w oddziałach banku.

Spot jest dostępny na: https://www.youtube.com/watch?v=UHN5kDY9itw.