Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska ponownie wśród liderów rankingu Złoty Bank

Santander Bank Polska zdobył III miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2023". Nagrodzono także konto osobiste, kredyt gotówkowy i kartę płatniczą banku.

Santander Bank Polska od wielu lat znajduje się w TOP 3 rankingu głównego „Złoty Bank”. W zestawieniu audytorzy oceniają jakość obsługi klientów – zarówno nowych, jak i dotychczasowych. Analizują doświadczenia klientów przy korzystaniu z różnych produktów w 4 kanałach kontaktu – w placówce, bankowości internetowej i mobilnej, przez infolinię oraz korespondencję – mailowo lub czat albo formularz. Audytorzy zbadali także kwestie bezpieczeństwa.

W zestawieniu „Złoty Bankier” Santander Bank Polska także uplasował się w czołówce banków w Polsce. Kredyt gotówkowy nagrodzono II miejscem, a konto osobiste i karta płatnicza zajęły III.

Osobno oceniane są wybrane produkty bankowe – zarówno z perspektywy dotychczasowego, jak i nowego klienta. W produktach kredytowych istotne były m.in. ceny, dostępność w kanałach zdalnych i akceptacja różnych źródeł dochodu. W kontach – poza opłatami i warunkami zwalniającymi z tych opłat badano m.in. także zakres usług dodatkowych.

Uznanie zdobyły także kanały social media banku i znalazły się na III miejscu wśród wszystkich banków.

Badanie jest kompleksową oceną jakości usług banków. Badacze w tegorocznej edycji rankingu 800 razy odwiedzili placówki bankowe, odbyli 560 rozmów na infoliniach, 440 razy skorzystali z czatów lub formularzy i przeprowadzili 4,2 tys. wywiadów na temat bankowości cyfrowej.

Ranking Złoty Bankier jest organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu. Partnerem merytorycznym odpowiedzialnym za badanie jakości obsługi są agencja Minds&Roses.