Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

„Bajki dla dorosłych” Santander Bank Polska nagrodzone trzykrotnie na Gali Złote Spinacze 2022

Najnowsza kampania edukacyjna Santander Bank Polska, promująca zasady cyberbezpieczeństwa, zdobyła aż trzy statuetki podczas „Złotych Spinaczy” – najważniejszego konkursu PR w Polsce.

W trakcie Gali towarzyszącej finałowi 20.edycji konkursu, Santander Bank Polska zdobył najcenniejszą, złotą statuetkę w kategorii „Finanse”, oraz dwie brązowe, w kategoriach: „Social Media” i „Content Marketing”.

 „Bajki dla dorosłych”, to realizowana od 2021 r. kampania edukacyjna Santander Bank Polska, w której bank w nietypowy sposób przypomina, jak zachować bezpieczeństwo danych online i jak ustrzec się przed przestępcami w sieci. Do realizacji kampanii „Bajki dla dorosłych” wykorzystano motywy prawdziwych oszustw, których ofiarami padali użytkownicy internetu. Na ich podstawie powstały bajki dla dorosłych, w które nie należy wierzyć.

Autorami bajek są popularni pisarze: Janina Bąk, Wojciech Chmielarz i Jakub Szamałek. Ich twórczość przełożono na trzy krótkie filmy, które opowiadają o tym jak dobrze zaplanowana, bajkowa i całkiem niewiarygodna historia może uśpić czujność np. w Internecie i do jakich konsekwencji to prowadzi.

Bank od wielu lat prowadzi działania promujące #CyberŚwiadomość wśród klientów i innych uczestników rynku finansowego. W tym celu Santander Bank Polska realizuje różnorodne inicjatywy edukacyjne, w tym m.in. zeszłoroczne „CyberPrzysłowia”, czy prowadzony przez Fundację Santander program „Seniorzy samodzielni i bezpieczni w sieci”. Bank udostępnia klientom również dodatkowe usługi, takie jak np. „CyberRescue”, która zapewnia bieżące wsparcie ekspertów dotyczące bezpieczeństwa w Internecie. W sytuacji zagrożenia klienci mogą skontaktować się z ekspertami CyberRescue 24 godziny na dobę, poprzez Messengera, wiadomość mailową, rozmowę telefoniczną oraz smsa.

Więcej na temat działań podejmowanych przez bank w celu promocji cyberbezpieczeństwa znaleźć można w Raporcie ESG Santander Bank Polska, na stronie: https://esg.santander.pl/2021/, a wszystkie nagrodzone „Bajki dla dorosłych” obejrzeć można online: Santander.pl/bajki.

Złote Spinacze 2022 zostały rozdane 2 grudnia br. podczas uroczystej gali finałowej konkursu. Jest to najważniejszy konkurs branży PR w Polsce, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations. Co roku, w konkursie wyróżniane i nagradzane są najskuteczniejsze oraz najlepiej prowadzone kampanie komunikacyjne. W tym roku do konkursu zgłoszonych zostało 445 projektów, a grono Jury wyłoniło 110, które rywalizowały o nagrodę Złotego, Srebrnego lub Brązowego Spinacza.