Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Dobre prezenty mają wielką moc – Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander Bank Polska

W poniedziałek, 21 listopada, ruszyła świąteczna kampania telewizyjna Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot zachęca do dbania o relacje rodzinne i pokazuje, jaką moc mają dobre, przemyślane prezenty. 

Świąteczny spot to historia o tym, jak ważne są nasze relacje oraz jak piękne prezenty możemy sprawić bliskim w te święta. Pomaga w tym usługa Moje Cele w aplikacji Santander Mobile. Rodzice wspierają talent i pasję córki, a ona poświęca każdą wolną chwilę, aby przygotować niespodziankę dla swojego dziadka. Wzruszająca historia relacji dziadka z wnuczką pokazuje, że mimo różnic pokoleniowych możemy być sobie bliscy.

Święta to szczególny czas, dlatego w nowej kampanii reklamowej chcemy pokazać pozytywne emocje, jakie tworzą relacje między bliskimi sobie ludźmi. Taki jest też nasz bank – przyjazny, pomocny, dla Ciebie. W świątecznym spocie zachęcamy do obdarowywania się tym, co najważniejsze i niewymierne, czyli bliskością i życzliwością. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie reklamy wizerunkowej, która, mamy nadzieję, będzie budzić same pozytywne emocje – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu. – Dodatkowo pokazujemy, że korzystając z usługi moje cele w aplikacji Santander Mobile, można oszczędzać na konkretne i mądre prezenty dla bliskich.

Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji, Internecie oraz kinie. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu – dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy DentsuX.

Spot można obejrzeć pod linkiem: Dobre prezenty mają wielką moc - YouTube.