Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj
Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl
wróć do listy informacji prasowych
Marcin Dorociński promuje komunikację bez barier w aplikacji Santander mobile
W nowej kampanii Santander Bank Polska przypomina, że aplikacja mobilna odpowiada na różne potrzeby klientów, m.in. umożliwia zdalne połączenie wideo w polskim języku migowym. Działanie tej funkcji prezentuje spot, w którym obok Marcina Dorocińskiego występuje para niesłyszących bohaterów.
Santander Bank Polska stale wprowadza nowe funkcje, które ułatwiają codzienne bankowanie. W nowej reklamie pokazuje moc aplikacji mobilnej i możliwość zdalnego połączenia wideo w polskim języku migowym (PJM). Dzięki temu osoby niesłyszące mogą porozmawiać z doradcą i zarządzać swoimi finansami.
W filmie występują dwie młode osoby: Marta i Rafał. Ogromną pasją Marty jest taniec, a Rafał z zaangażowaniem wspiera swoją partnerkę. Historię podsumowuje również w języku migowym ambasador banku, Marcin Dorociński.
– Wiemy jak ważna jest inkluzywność i myślenie o rozwiązaniach także w wymiarze dostępnej komunikacji. Dlatego w ramach wiosennej kampanii chcemy akcentować istotę rozumienia różnych potrzeb naszych klientów oraz uwrażliwienie wszystkich odbiorców na ludzi wokół nas. To jeden z głównych przekazów spotu – wyjaśnia Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Obszarze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.
Od kilkunastu lat bank realizuje program „Obsługa bez barier", by ułatwiać obsługę klientom z indywidualnymi potrzebami i być coraz bardziej dostępnym, dzięki sukcesywnie wprowadzanym zmianom. Santander Bank Polska zwiększa dostępność oddziałów bez barier, wdraża nowe rozwiązania m.in. przenośne pętle indukcyjne, będące wsparciem dla osób słabosłyszących. W wybranych placówkach pojawiają się także mapy tyflograficzne z oznakowaniem w alfabecie Braille'a oraz ścieżki dotykowe i system nawigacji przestrzennej Totupoint tak, by w danym oddziale łatwiej odnalazły się osoby niewidome. Santander Bank Polska to pierwszy bank, który uruchomił zdalną obsługę wideo w polskim języku migowym świadczoną przez pracowników Contact Center. Liczba połączeń z doradcami w PJM systematycznie rośnie.
Bank udostępnia również sieć tzw. „mówiących" bankomatów. Obecnie 90% z ponad 1500 bankomatów ma co najmniej jedno udogodnienie w postaci m.in.: udźwiękowienia, możliwości przełączenia w tryb wysokiego kontrastu, wygaszenia ekranu czy oznaczeń w alfabecie Braille'a (stan na 28 lutego 2022 r.).
– Wspólnie z naszymi klientami i ekspertami nieustannie pracujemy, aby wprowadzać kolejne, nowe rozwiązania zwiększające dostępność naszych produktów. Jesteśmy przekonani, że inicjatywy te są ważne i potrzebne – powiedziała Marta Walaszczyk-Szymańska, menedżer Programu Bank bez barier w Santander Bank Polska.
To już drugi spot wiosennej kampanii reklamowej promującej aplikację Santander mobile. Będzie można zobaczyć go w telewizji oraz internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, a dom produkcyjny Propeller zrealizował spot. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Spot można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/0G5nh96AWsg
Więcej o programie "Obsługa bez barier" na: www.santander.pl/obb