wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska z nagrodami w badaniu Instytucja Roku

W 7. edycji 2021/2022 rankingu Instytucja Roku Santander Bank Polska kolejny rok z rzędu nagrodzony w kategoriach: Najlepsza Obsługa w Placówce, Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych, Najlepszy Bank dla Firm. Wyróżnienie otrzymała też Fundacja Santander Bank Polska za działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialności.

Tytuł Instytucja Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce oraz Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych przyznawany jest, jeśli średni wynik z 4 fal badania wynosi minimum 80%. Santander Bank Polska nie tylko utrzymał pozycję lidera, ale także, niezależnie od badanego produktu, osiągał wyniki przekraczające 90%.

Jury wysoko oceniło eksperckość doradców w placówkach Santander Bank Polska – szczególnie umiejętność przedstawienia – w zrozumiały sposób, różnic i zalet poszczególnych produktów, a także najkorzystniejszego dla klienta rozwiązania. Tytuł Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce otrzymało 33 oddziały Santander Bank Polska.

Także w zdalnej obsłudze Santander Bank Polska jest wśród liderów. Doceniono, że jako jedyny bank na rynku poza tradycyjnymi formami kontaktu posiada kanał video.

Santander Bank Polska uzyskał bardzo dobry wynik i zajął także pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy Bank dla firm – 9 p.p. przewagi nad kolejnym w zestawieniu. Został oceniony najwyżej we wszystkich kanałach kontaktu – jest liderem w obsłudze w placówce, obsłudze na infolinii i zdecydowanym liderem w odpowiedziach mailowych. Santander Bank Polska w segmencie MŚP jest jedynym bankiem, który promuje zdalne założenie firmowego konta dzięki umiejętnemu połączeniu technologii z fachowością doradców.

„Podwójna Moc Pomagania” realizowana przez Fundację Santander Bank Polska została wyróżniona w 7. edycji za wspomaganie psychiatrii dziecięcej, w kategorii Społeczna Odpowiedzialność.