wróć do listy informacji prasowych

Aplikacja z mocą ułatwiania życia

Aplikacja bankowa może ułatwiać życie i to nie tylko w sferze finansów. Przez Santander mobile można zrobić przelew, opłacić parking, ale też zamówić kwiaty czy taksówkę. I  o tym opowiada Marcin Dorociński w najnowszej kampanii Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska przygotował nową kampanię, w której prezentuje klientom nieoczywiste funkcje aplikacji. Spot w humorystyczny sposób pokazuje, jak bardzo Santander mobile może ułatwić codzienne, niebankowe sprawy. Marcin Dorociński towarzyszy bohaterom, którzy włączają aplikację gestem, jakim uruchamiamy telewizor za pomocą pilota, co symbolizuje wiele możliwości „na jedno kliknięcie palcem”. Tłem muzycznym jest popularny przebój grupy Snap „The Power”.

Przez Santander mobile klienci mogą m.in. opłacić parking, kupić bilety komunikacji miejskiej, zamówić kwiaty lub taksówkę, zapłacić zbliżeniowo za zakupy lub automatycznie za przejazd autostradą. Aplikacja to już nie tylko bank w telefonie, ale także dodatkowe funkcje, ułatwiające codzienne sprawy.

Finanse i płatności to nieodłączny element codziennego życia, a aplikacja Santander mobile ułatwia wiele spraw.. Pokazujemy funkcje w aplikacji, które są mniej znane, żeby podkreślać ich użyteczność. Obserwujemy ponadto, że klienci często mają już zbyt dużo aplikacji na swoich telefonach, a wiele z nich jest bardzo rzadko używana. Dlatego Santander mobile agreguje różne funkcje, by jedna aplikacja mogła zastąpić kilka innych – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Obszarze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska.

Działania reklamowe rozpoczęły się 14 marca i obejmą emisję spotów w telewizji, radio oraz internecie. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Spot o mocy aplikacji można obejrzeć tutaj https://youtu.be/Gge6VEmfxog