grafika prezentująca warunki promocji – 150 zł za 3 płatności kartą

Konto dla dziecka w nowej kampanii Santander Bank Polska

Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych...

Komunikacja korporacyjna

Wstępne wyniki finansowe Grupy Santander Bank Polska

Zysk należny akcjonariuszom Grupy Santander Bank Polska w 2024 wyniósł 5,2 mld zł. Dochody ogółem wzrosły o 7 r/r. Grupa ma silną pozycję kapitałową. Wyniki 2024 roku Dochody ogółem w 2024 roku wyniosły 17,1 mld zł; wzrosły o 7% r/r Wynik z tytułu odsetek wyniósł 13,9 mld zł i wzrósł o 6% r/r. Wynik z tytułu prowizji wyniósł 2,9 mld zł i wzrósł o 7% r/r Koszty operacyjne ogółem...

Komunikacja korporacyjna

Santander Bank Polska ponownie z tytułem Top Employer 2025

Santander Bank Polska po raz dziewiąty z rzędu znalazł się wśród najlepszych pracodawców w Polsce i Europie. Certyfikat Top Employer to dowód, że bank tworzy znakomite środowisko pracy, przyjazną kulturę organizacyjną i zapewnia wysokie standardy w zarządzaniu zasobami ludzkimi. ...

Bankowość dla firm

Polacy wśród zwycięzców globalnej edycji konkursu Santander X Global Challenge | Innovation in Healthcare. Doceniono ich aplikację do wykonywania zdalnych badań wzroku za pomocą telefonów komórkowych.

Laureaci nagrody Santander X Global Challenge | Innovation in Healthcare to najbardziej innowacyjne startupy i scaleupy w sektorze zdrowia. W gronie zwycięzców znalazł się polski startup Feyenally, a wyróżnienie przyznano scaleupowi Labpluspl. ...