wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska liderem jakości obsługi w  I fali badania projektu Instytucja Roku

Santander Bank Polska jest liderem jakości obsługi w  I fali badania w projekcie Instytucja Roku 2022, który wyłania instytucję finansową z najlepszą obsługą klienta.

W badaniu eksperci odwiedzili 120 placówek 12 banków oraz 60 placówek 6 pośredników kredytowych, aby przekonać się jak wygląda obsługa klienta, który poszukuje kredytu gotówkowego. Najlepiej poradziły sobie oddziały Santander Bank Polska z: Katowic, Tarnowa, Warszawy, Włocławka, Bydgoszczy, Bielsko-Białej, Wołowa oraz Poznania.

Eksperci oceniają pierwsze wrażenie, płynność i komfort obsługi, aranżację rozmowy i prezentację oferty oraz zakończenie. Szczególną uwagę już drugi raz zwrócono na przestrzeganie zaleceń obowiązujących w pandemii COVID-19. Tu także podkreślono, że „Na szczególne uznanie zasłużył Santander Bank Polska, gdzie troska o bezpieczną obsługę była widoczna na każdym kroku, co przełożyło się na prawie maksymalną notę od naszych ekspertów”.

Portal MojeBankowanie.pl prowadzi badania banków w Polsce, przyznając co roku tytuł Instytucji Roku w różnych kategoriach oraz wyłania Najlepszy Bank w Polsce. Partnerem strategicznym instytucji Roku jest Visa. W 7. edycji realizowane są m.in. 4 fale badania jakości obsługi klienta w placówce oraz kanałach zdalnych i obejmują różne produkty dla klienta indywidualnego. O przyznaniu tytułu Instytucji Roku zdecyduje średni wynik z czterech fal badania. W pierwszym etapie Santander Bank Polska został oceniony najwyżej ze wszystkich instytucji. 

Więcej szczegółów na temat wyników pierwszej fali badania dostępne jest na stronie:  https://instytucjaroku.pl/kredyt-gotowkowy-santander-bank-polska-z-najlepsza-obsluga-klienta/