wróć do listy informacji prasowych

Santander mobile – cały bank w smartfonie

Klienci Santander Bank Polska coraz częściej bankują poprzez aplikację mobilną. Liczba transakcji w aplikacji Santander mobile wzrosła o 47% rok do roku, a liczba nastolatków korzystających z bankowości mobilnej podwoiła się.

Konto Jakie Chcę z aplikacją mobilną w Santander Bank Polska to wiele możliwości w zasięgu smartfona. Poprzez Santander mobile można m.in. płacić telefonem, realizować przelewy BLIK na numer telefonu lub wypłacać gotówkę z bankomatu bez karty. W aplikacji można też zapłacić za parking, zamówić taksówkę lub kupić bilety komunikacji miejskiej w wybranych miastach.

Posiadacze  Konta Jakie Chcę doceniają także bezpłatne przelewy natychmiastowe – ich liczba wzrosła o 62%, od lutego 2020 do lutego 2021 r. Natomiast o 40% wzrosła liczba standardowych przelewów realizowanych w aplikacji Santander mobile. Tylko w lutym bieżącego roku klienci Santander Bank Polska zlecali poprzez smartfona niemal 6 milionów przelewów.

Ponadto klienci Santander Bank Polska, dzięki rozwiązaniom otwartej bankowości, mogą w aplikacji Santander mobile sprawdzać stan swoich kont w siedmiu bankach- oraz inicjować z nich przelewy[1]

Bank w zasięgu smartfona dla całej rodziny

Z aplikacji Santander Bank Polska mogą korzystać wszyscy członkowie rodziny, którzy mają więcej niż 13 lat. Nastolatkowie chętnie płacą telefonem, kartą oraz BLIKIEM. Na przestrzeni roku liczba aktywnych klientów aplikacji mobilnej poniżej 18 roku życia wzrosła o ponad 100%.

Do 31 kwietnia 2021 r. w Santander Bank Polska za otwarcie Konta Jakie Chcę można otrzymać premię w wysokości 250 zł. Warunkiem jej otrzymania jest aktywne korzystanie z nowo otwartego rachunku, m.in. zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł miesięcznie, wykonanie 5 transakcji miesięcznie i zalogowanie się do aplikacji Santander mobile. Ponadto można zyskać 50 zł za polecenie Santander Bank Polska rodzinie i znajomym – do korzystania z usług banku można zachęcić nawet 10 osób i zyskać aż 500 zł. W aplikacji mobilnej w zakładce Polecaj Bank trzeba wygenerować kod polecający, którego nowy klient Santander Bank Polska musi użyć, otwierając konto z kartą, a następnie aktywnie bankować, m.in. logować się do bankowości internetowej i zapłacić min. 300 zł za zakupy, kartą lub BLIKIEM. Po spełnieniu warunków promocji zarówno osoba polecająca jak i nowy klient, któremu bank polecono, otrzymują po 50 zł.

Kolejne 300 zł można zyskać w Santander Bank Polska za opłacanie codziennych rachunków z Konta Jakie Chcę – przelewem, zleceniem stałym lub poleceniem zapłaty. Bank zwróci 1% opłat za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję – do 25 zł miesięcznie.

 

 

*** 

Organizatorem promocji „250 zł za aktywne bankowanie – edycja II" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do promocji „250 zł za aktywne bankowanie” trwa od 1 do 31 kwietnia 2021 r. Organizatorem promocji „Polecam mój Bank - edycja X" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do programu trwa do 30 kwietnia 2021 r. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto Jakie Chcę to rachunek płatniczy. Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego. Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym. Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki. Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelew standardowy jest rozumiany jako przelew złożony za pośrednictwem usług Santander online w systemie ELIXIR. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej, w jednym serwisie i  w jednej aplikacji można sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach i zrobisz przelew z tych kont.

 

 

[1] Alior Bank, Bank Millennium, BNP Paribas, ING, mBank, PKO BP i Pekao