Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska nagrodzony w rankingu ZŁOTY BANKIER

Santander Bank Polska po raz trzeci znalazł się w czołówce rankingu ZŁOTY BANKIER – w tym roku jako wicelider rankingu w kategorii Złoty Bank. Konto Jakie Chcę zostało przez jury uznane ponownie za najlepsze na rynku. Bank zwyciężył także w kategorii Bank wrażliwy społecznie z projektem skierowanym do seniorów – tu zgłoszone projekty oceniali internauci.

Ranking Złoty Bankier od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków. Santander Bank Polska znalazł się na II pozycji w kategorii głównej – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Tegoroczne badanie koncentrowało się na analizie potrzeb respondentów z trzech grup wiekowych - młodzi dorośli (do 26. roku życia), dorośli (po 26. roku życia) i seniorzy (po 60. roku życia).

- Obecność w czołówce rankingu, po raz trzeci z rzędu, to potwierdzenie, że nasza strategia klientocentryczności jest zauważana przez klientów. Wysoką jakość obsługi mamy wpisaną w DNA naszej organizacji. Od dwóch lat zdecydowanie przebudowujemy nasz Bank tak, aby bardzo precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów. Jesteśmy przekonani, że satysfakcja to podstawa długotrwałych relacji z klientami. Będziemy pracować nadal, aby każdego dnia udowadniać, że klienci są w centrum naszej uwagi. Dziękuję za tę nagrodę klientom i pracownikom - mówi Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska kontynuuje swoją strategię bycia najlepszym bankiem dla klientów. Zmiany w obsłudze, zwiększające komfort klientów obejmują wszystkie obszary działania banku oraz wszystkie kanały kontaktu. Tworząc wartości dla klientów bank koncentruje się na nowoczesnych technologiach, cyfryzacji i omnikanałowości.

Także analiza i ocena produktów bankowych uwzględniała oferty dla klientów w różnym wieku sprawdzając, czy są dopasowane do realnych potrzeb i ich stylu życia. Oceniano zarówno konkurencyjność parametrów cenowych, jak i funkcjonalność rozwiązań.

- Konto Jakie Chcę po raz drugi triumfuje w tym zestawieniu. Ta ocena dowodzi, że dobrze odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Przygotowaliśmy je tak, aby każdy mógł bankować jak chce, z dowolnego miejsca – dodaje Michał Gajewski.

Konto Jakie Chcę to elastyczny rachunek, w którym klient dopasowuje opcje w zależności od potrzeb.

Ponadto kredyt gotówkowy Santander Bak Polska znalazł się na III miejscu.

Santander Bank zwyciężył także w szczególnie ważnej dla swojej strategii kategorii – Bank wrażliwy społecznie. Strategia odpowiedzialnej bankowości to fundament działań biznesowych banku. Internauci wyróżnili działania banku skierowane do seniorów.

- Idea odpowiedzialnej bankowości to rzetelność i uczciwość w naszych działaniach, troska o społeczeństwo i naturę. Wierzymy, że nasze działania mogą przynieść wiele pozytywnych zmian, dlatego w Santander Bank Polska i naszej Fundacji aktywnie angażujemy się w pomoc innym. Wiele działań kierujemy do seniorów, ułatwiając ich codzienność. – mówi Marzena Atkielska, prezes Fundacji Santander Bank Polska.

Badanie wielokanałowej jakości obsługi, realizowane na zlecenie Bankier.pl i Pulsu Biznesu przez Obserwatorium.biz i Kantar poddaje ocenie obsługę bankową w kilku kategoriach, m.in. bada dostępność i przyjazność systemów bankowości elektronicznej, rozwiązywanie problemów i udzielanie wyczerpujących informacji klientom, a także dopasowanie komunikacji. Oceniano też standardy jakości w placówkach i prezentację oferty. Ranking został zrealizowany po raz 11. Pełne wyniki rankingu dostępne są na stronie https://www.bankier.pl/zlotybankier/