wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska nagrodzony w rankingu ZŁOTY BANKIER

Santander Bank Polska po raz trzeci znalazł się w czołówce rankingu ZŁOTY BANKIER – w tym roku jako wicelider rankingu w kategorii Złoty Bank. Konto Jakie Chcę zostało przez jury uznane ponownie za najlepsze na rynku. Bank zwyciężył także w kategorii Bank wrażliwy społecznie z projektem skierowanym do seniorów – tu zgłoszone projekty oceniali internauci.

Ranking Złoty Bankier od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków. Santander Bank Polska znalazł się na II pozycji w kategorii głównej – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Tegoroczne badanie koncentrowało się na analizie potrzeb respondentów z trzech grup wiekowych - młodzi dorośli (do 26. roku życia), dorośli (po 26. roku życia) i seniorzy (po 60. roku życia).

- Obecność w czołówce rankingu, po raz trzeci z rzędu, to potwierdzenie, że nasza strategia klientocentryczności jest zauważana przez klientów. Wysoką jakość obsługi mamy wpisaną w DNA naszej organizacji. Od dwóch lat zdecydowanie przebudowujemy nasz Bank tak, aby bardzo precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów. Jesteśmy przekonani, że satysfakcja to podstawa długotrwałych relacji z klientami. Będziemy pracować nadal, aby każdego dnia udowadniać, że klienci są w centrum naszej uwagi. Dziękuję za tę nagrodę klientom i pracownikom - mówi Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska kontynuuje swoją strategię bycia najlepszym bankiem dla klientów. Zmiany w obsłudze, zwiększające komfort klientów obejmują wszystkie obszary działania banku oraz wszystkie kanały kontaktu. Tworząc wartości dla klientów bank koncentruje się na nowoczesnych technologiach, cyfryzacji i omnikanałowości.

Także analiza i ocena produktów bankowych uwzględniała oferty dla klientów w różnym wieku sprawdzając, czy są dopasowane do realnych potrzeb i ich stylu życia. Oceniano zarówno konkurencyjność parametrów cenowych, jak i funkcjonalność rozwiązań.

- Konto Jakie Chcę po raz drugi triumfuje w tym zestawieniu. Ta ocena dowodzi, że dobrze odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Przygotowaliśmy je tak, aby każdy mógł bankować jak chce, z dowolnego miejsca – dodaje Michał Gajewski.

Konto Jakie Chcę to elastyczny rachunek, w którym klient dopasowuje opcje w zależności od potrzeb.

Ponadto kredyt gotówkowy Santander Bak Polska znalazł się na III miejscu.

Santander Bank zwyciężył także w szczególnie ważnej dla swojej strategii kategorii – Bank wrażliwy społecznie. Strategia odpowiedzialnej bankowości to fundament działań biznesowych banku. Internauci wyróżnili działania banku skierowane do seniorów.

- Idea odpowiedzialnej bankowości to rzetelność i uczciwość w naszych działaniach, troska o społeczeństwo i naturę. Wierzymy, że nasze działania mogą przynieść wiele pozytywnych zmian, dlatego w Santander Bank Polska i naszej Fundacji aktywnie angażujemy się w pomoc innym. Wiele działań kierujemy do seniorów, ułatwiając ich codzienność. – mówi Marzena Atkielska, prezes Fundacji Santander Bank Polska.

Badanie wielokanałowej jakości obsługi, realizowane na zlecenie Bankier.pl i Pulsu Biznesu przez Obserwatorium.biz i Kantar poddaje ocenie obsługę bankową w kilku kategoriach, m.in. bada dostępność i przyjazność systemów bankowości elektronicznej, rozwiązywanie problemów i udzielanie wyczerpujących informacji klientom, a także dopasowanie komunikacji. Oceniano też standardy jakości w placówkach i prezentację oferty. Ranking został zrealizowany po raz 11. Pełne wyniki rankingu dostępne są na stronie https://www.bankier.pl/zlotybankier/