wróć do listy informacji prasowych

Nowości w bankowości internetowej i mobilnej Santander Bank Polska

Nowością w bankowości internetowej Santander Bank Polska jest „Poradnik cenowy” dla klientów z Kontem Jakie Chcę i kartą Dopasowaną. W „Ustawieniach” udostępniona została nowa sekcja „Bezpieczeństwo”, a Kantor Santander będzie działać całodobowo. Wkrótce zostaną wprowadzone również zmiany w aplikacji Santander mobile.

Bank systematycznie wprowadza udogodnienia w swojej bankowości internetowej i mobilnej, aby były one jak najwygodniejsze dla klientów.  Tworzone są także nowe możliwości, które ułatwiają zdalne bankowanie.

„Poradnik cenowy”, to nowa strona w bankowości internetowej dla klientów, którzy korzystają z Konta Jakie Chcę oraz z karty Dopasowanej. Poradnik zawiera podpowiedzi, jak można zaoszczędzić na opłatach bankowych. Drobne oszczędności są w szczególności ważne dla tych klientów, którzy, z powodu pandemii, utracili częściowo swoje dochody.

Nowością jest także sekcja „Bezpieczeństwo” z ustawieniami dotyczącymi logowania i potwierdzania transakcji oraz innych dyspozycji. Pozostałe funkcjonalności również zaprojektowano inaczej: w jednym miejscu zebrane zostały ustawienia dotyczące transakcji i układu serwisu, by nawigacja była jeszcze bardziej wygodna dla klientów.

Dodatkowo, zmienia się dostępność Kantoru Santander – bank wprowadził promocję, w której wymiana walut będzie dostępna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Dotyczy to nie tylko transakcji wymiany tu i teraz, ale również składania i realizowania zleceń planowanych (jednorazowych i stałych) oraz zleceń warunkowych.

Większa funkcjonalność kanałów zdalnych

W nowej wersji Santander internet zmodyfikowano wygląd i układ „Pulpitu” oraz zakładki „Oferta banku”, do „Programu poleceń” dodano m.in. informacje o warunkach, które trzeba spełnić, aby przystąpić do programu. W przebudowanej zakładce „Ustawienia” znajdują się teraz podpowiedzi, jak zwiększyć limit przelewów oraz link do połączenia z Doradcą online.

Wkrótce bank wprowadzi zmiany w aplikacji Santander mobile. Zmieni się nawigacja, aby opcje płatności, kontakt i oferta były na dole ekranu, w „zasięgu kciuka”.

Nowością będą również przelewy walutowe w 24 walutach do dowolnej osoby, także poza Unię Europejską.

Więcej na temat zmian https://www.santander.pl/klient-indywidualny/bankowosc-internetowa/nowosci-bankowosci-internetowej-mobilnej

Z bankowości internetowej Santander internet na koniec marca korzystało 2,6 mln (+9% r/r) klientów, z czego 1,6 mln z aplikacji mobilnej (+17% r/r). W  I kwartale zrealizowali oni 25 mln transakcji w bankowości mobilnej, tj. o 65% więcej niż przed rokiem.

 

Promocja „Kantor Santander 24/7” trwa od 16 maja do 30 listopada 2020 roku. Jej organizatorem jest Santander Bank Polska S.A. Regulamin promocji znajduje się na stronie banku.

 

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto Jakie Chcę jest rachunkiem płatniczym. Santander Internet, bankowość internetowa i Santander mobile usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na maj 2020.