wróć do listy informacji prasowych

Santander Bank Polska pomaga klientom

Pierwsze udogodnienia dla klientów już gotowe.

Dla małych i średnich firm od 19 marca br. wprowadziliśmy możliwość wnioskowania o karencję w spłacie kapitału kredytów ratalnych na 3 lub 6 miesięcy - do wyboru przez klienta. Zawieszony kapitał zostanie rozłożony proporcjonalnie na pozostały okres kredytowania, przy czym ostateczny termin spłaty kredytu nie zmieni się. W okresie karencji klient płaci tylko raty odsetkowe. Wnioski można składać przez telefon, wkrótce będzie to też możliwe w bankowości internetowej.

Posiadaczom kredytów w rachunku bieżącym automatycznie przedłużamy je na kolejne 2 miesiące, jeśli termin kredytu wkrótce się kończy. Nie pobieramy za to opłaty, nie jest wymagany aneks. Klientów informujemy o tym rozwiązaniu przez korespondencję w bankowości internetowej. Jeśli ktoś nie chce skorzystać z przedłużenia, wystarczy, że nas o tym poinformuje.

Dodatkowo wraz z naszym partnerem inFakt, dostarczającym usługę eKsięgowości, uruchomiliśmy bezpłatną infolinię. Klienci, w rozmowie z księgowymi, mogą otrzymać informacje o rządowych rozwiązań osłonowych, zasiłkach dla przedsiębiorców czy możliwości zdalnej obsługi księgowej. Kontakt: santander@infakt.pl Infolinia: 22 307 80 10

 

Klienci indywidualni - przyjmujemy zgłoszenia klientów o odroczenie spłaty raty kapitałowej kredytów gotówkowych i hipotecznych. Wnioski będziemy realizować w najbliższym czasie.

W najbliższych dniach udostępnimy klientom pełne rozwiązanie umożliwiające odroczenie spłaty raty kapitałowej na okres 3 lub 6 miesięcy. Klienci będą mogli składać wnioski:

  • przez telefon w Multikanałowym Centrum Komunikacji pod numerem 1 9999
  • w Santander Internet
  • w oddziale naszego banku lub w placówce partnerskiej.

 

Aby ułatwić klientom dostęp do gotówki, wprowadziliśmy także zwolnienie z opłaty za wypłatę z obcych bankomatów oraz znieśliśmy opłatę za cashback.

Także od 19 i 20 marca nasze karty płatnicze są gotowe do płatności zbliżeniowych do 100 zł bez PIN.

Finalizujemy prace nad dalszymi rozwiązaniami, w tym dla pozostałych przedsiębiorców. Nadrzędnym celem dla nas jest zapewnienie ciągłości finansowej dla naszych klientów przez wdrożenie uproszczonych procesów kredytowych. Dodatkowo pracujemy nad pakietem rozwiązań pomocowych, zapewniających płynność naszym klientom.

 

Aktualne informacje o dostępnych rozwiązaniach, udogodnieniach znajdują się na https://www.santander.pl/koronawirus-aktualne-informacje-banku