Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

„Złoty Bank” Santander Bank Polska

Santander Bank Polska został nagrodzony tytułem „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi w badaniu Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Konto Jakie Chcę i kredyt gotówkowy zostały uznane za najlepsze na rynku przez jury w konkursie „Złoty Bankier”.

W badaniu wielokanałowej jakości obsługi realizowanym na zlecenie Bankier.pl i Pulsu Biznesu, Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank”. Bank był oceniany w sześciu aspektach: rozmowa na infolinii, rozmowa za pośrednictwem komunikatorów, wizyty w oddziałach, otwarcie konta online, ergonomia serwisu bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

‒ Cieszymy się z tego prestiżowego wyróżnienia, wykonaliśmy ogromną pracę nad poprawą jakości obsługi i nasze wysiłki zostały docenione. Mamy jeszcze wiele do zrobienia, ale nie ustajemy w dążeniach do tego, aby klienci mieli jak najlepsze doświadczenia ze współpracy z nami. Chcemy być najlepszym bankiem, pozytywnie zaskakiwać swoich stałych i lojalnych klientów i być pierwszym wyborem dla tych, którzy chcą bankować po swojemu.– powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

W ciągu ostatniego roku Santander Bank Polska wprowadził znaczące zmiany, które poprawiają jakość i komfort obsług. Na wzrost satysfakcji klientów największy wpływ miały zmiany w Call Center i oddziałach banku. To tutaj przede wszystkim klient tworzy swoją opinię o współpracy z bankiem: ocenia sprawności procesu, kompletu informacji oraz kompetencji i zaangażowania doradców. Nowoczesne, wygodne placówki pełnią funkcję doradczą. Systematycznie są też rozwijane cyfrowe kanały kontaktu z bankiem – usługi internetowe i aplikacja mobilna. Klienci mają do swojej dyspozycji najwięcej na polskim rynku możliwości płatności cyfrowych – nie tylko smartfonem, ale także w smartwatchach. W wielu procesach Santander Bank Polska wykorzystuje roboty, które przyspieszają obsługę klientów w prostych czynnościach, nie wymagających osobistego kontaktu.

Bank będzie kontynuował prace i wprowadzał kolejne projekty, podnoszące zadowolenie klientów z obsługi.  

W tym samym badaniu za najlepsze na rynku konto osobiste uznano Konto Jakie Chcę Santander Bank Polska. To rachunek płatniczy wraz z kartą Dopasowaną, który pozwala dostosować funkcje do aktualnych potrzeb użytkownika. Jest prowadzone bezpłatnie, bank nie pobiera opłat za przelewy ekspresowe, ponadto zwraca 1% za wydatki na prąd, gaz, Internet, TV, telefon.

Santander Bank Polska zdobył także pierwsze miejsce w kategorii Kredyt gotówkowy.

Konkurs „Złoty Bankier” jest realizowany przez Obserwatorium.biz i Kantar Polska dla Pulsu Biznesu i Bankier.pl, to już 10 edycja. Banki oceniane są w procesie badania mistery shopping, weryfikacja dotyczy zarówno sieci placówek, jak i kanałów zdalnych. Ponadto ocenie jury poddawana jest także oferta banku, a Internauci wybierają najlepszy bank w kategorii social media, najlepsza reklama i działalność CSR.