Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Konto Jakie Chcę otworzyło już 800 tys. Polaków

Aż 59% klientów banków wybierając ofertę konta osobistego, chciałoby w prosty sposób samodzielnie dopasować ją do własnych potrzeb – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Banku Zachodniego WBK.[1] Na taką swobodę pozwala Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną, co zauważyli klienci. W ciągu niecałego roku od premiery na produkt zdecydowało się już ponad 800 tys. klientów.  

Sposób korzystania z bankowości, a tym samym wymagania, jakie klienci mają wobec kont osobistych, są różnorodne. Zależą m.in. od wieku i etapu życia czy momentu w ciągu roku, bo czego innego potrzebujemy na wakacyjnym wyjeździe  czy szykując się do świąt. Konto Jakie Chcę to odpowiedź na te potrzeby. Produkt wyznacza nowe standardy w podejściu do usług bankowych. Klienci nie muszą wybierać konkretnego rozwiązania. Funkcje Konta Jakie Chcę z kartą Dopasowaną i usługami BZWBK24 można włączać i wyłączać, dzięki czemu produkt cieszy się dużym zainteresowaniem. W ciągu niecałych 12 miesięcy otworzyliśmy osiemset tysięcy Kont Jakie Chcę ­‒ mówi Marcin Pawłowski, dyrektor Obszaru Marketingu Detalicznego i Rozwoju Oferty w Banku Zachodnim WBK.

Jedno konto, wiele możliwości

Oferta dla każdego

Z Konta Jakie Chcę mogą skorzystać zarówno nowi jak i aktualni klienci Banku Zachodniego WBK. Obecni klienci mogą prosto i szybko zmienić swój dotychczasowy rachunek na Konto Jakie Chcę przez BZWBK24 internet, infolinię (dzwoniąc na nr 1 9999*) lub w dowolnym oddziale banku.

Szczegóły oferty Banku Zachodniego WBK, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są na www.bzwbk.pl. Infolinia 19999 – opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 7.08.2019 r.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.bzwbk.pl/PAD oraz w placówkach banku.

 

[1] Badanie ARC Rynek i Opinia na zlecenie Banku Zachodniego WBK, zrealizowane w sierpniu 2017 roku.