Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Telewizyjna kampania kredytów dla firm w Banku Zachodnim WBK

Bierz i nie mów na co” pod tym hasłem rusza kampania kredytów dla firm Banku Zachodniego WBK. Do skorzystania z oferty zachęca przedsiębiorców Antonio Banderas. W Banku Zachodnim WBK mali przedsiębiorcy mogą liczyć na wsparcie każdej inicjatywy ramach prowadzonej działalności, co podkreślają hasła kampanii „Bierz i nie mów na co” oraz „Zerro faktur”. W przypadku Kredytu Biznes Ekspres atutem jest również możliwość przeznaczenia otrzymanych środków zarówno na obrót jak i inwestycje. Na potrzeby sfinansowania bieżącej działalności Bank oferuje klientom kredyt w rachunku bieżącym. Dla firmy, które potrzebują wsparcia kredytowego o większej wartości przygotowana została specjalna oferta Kredyt Biznes Ekspres Hipoteka na finansowanie dowolnego celu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą pod zabezpieczenie hipoteczne.

„Firmowi klienci Banku Zachodniego WBK mają do wyboru naprawdę szeroki wachlarz produktów. Zdajemy sobie sprawę z tego jak zróżnicowany jest nasz rodzimy sektor MŚP i jak różne są potrzeby firm dlatego staramy się aby każda firma w naszej ofercie znalazła coś dla siebie. Oprócz szerokiej oferty kredytowej oraz leasingu i factoringu, małe firmy znajdą u nas dedykowaną dla nich ofertę Biznes Pakietów.” – dodaje Marek Łach, dyrektor Departamentu Małych Firm w Banku Zachodnim WBK.

Startująca 13 maja kampania jest pierwszą w historii banku kampanią telewizyjną dla firm. „Zdecydowaliśmy się wykorzystać telewizję jako wiodące medium w kampanii, gdyż segment do którego chcemy dotrzeć jest bardzo rozdrobniony, a sposób w jaki podejmuje decyzje jest zbliżony do zachowań klientów detalicznych. Mocno liczymy, że obecność w telewizji pomoże nam także wzmocnić wizerunek banku wśród mikro i małych firm. Kampania kredytów dla firm jest niejako kontynuacją kampanii kredytów gotówkowych dla klientów detalicznych. Jej twarzą jest również Antonio Banderas, a sam spot reklamowy wykorzystuje humor z jakiego jesteśmy znani na rynku” – komentuje Patrycja Klarecka, dyrektor ds. nowych mediów w Banku Zachodnim WBK.

Nowy spot można obejrzeć pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=5pdmgcq0Do4