Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Bank Zachodni WBK nagrodzony Gwiazdą Jakości 2015

Bank Zachodni WBK został uhonorowany Godłem Gwiazda Jakości 2015 r., przyznawanym na podstawie ocen i opinii klientów. Konsumenci wyróżnili bank za najwyższe standardy obsługi. Tym samym BZ WBK znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych i godnych zaufania polskich firm.

 

- Opinie i obserwacje klientów są dla nas szczególnie ważne, bo to dla nich budujemy nasz bank. Cieszymy się, że nasza koncentracja na potrzebach konsumentów, została zauważona i doceniona. Znaleźliśmy się wśród czołówki polskich banków. Cieszy nas to szczególnie w kontekście wysokich ocen przyznanych naszym doradcom. Klienci najbardziej docenili wiedzę i kompetencję naszych pracowników, co jest doskonałą prognozą rozwoju przyjaznego banku w przyszłości - powiedział Piotr Mucha, dyrektor Departamentu Zarzadzania Jakością odpowiedzialny za jakość obsługi i satysfakcję klienta w BZ WBK.
W Polskim Programie Jakość Obsługi liderzy w poszczególnych branżach są wyłaniani przez konsumentów za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl i aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które wykazują najwyższą dbałość o obsługę klientów oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.

Więcej informacji:

Biura Prasowe
Bank Zachodni WBK S.A.
tel.: (+48) 22 586 8040
biuro.prasowe@bzwbk.pl