Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Usługi bankowości elektronicznej BZWBK24 mobile ponownie wyróżnione

Bank Zachodni WBK znalazł się wśród laureatów konkursu „Lider Informatyki Instytucji Finansowych” Gazety Bankowej. Aplikacja mobilna BZWBK24 mobile dla klientów indywidualnych otrzymała wyróżnienie w kategorii „bankowość elektroniczna i e-finanse”.

 

BZWBK24 mobile rozwija się bardzo dynamicznie zarówno jeśli chodzi o liczbę aktywnych użytkowników, jak też ofertę dostępnych usług oraz funkcji. W 2014 r. aplikacja BZWBK24 mobile została wzbogacona o funkcjonalność zakupu biletów komunikacji miejskiej i opłacania stref parkingowych. Bank Zachodni WBK umożliwił także swoim mobilnym klientom wnioskowanie o produkty kredytowe bezpośrednio z aplikacji. Wdrożono również nową usługę Doradca online, czyli możliwość połączenia się z konsultantem z aplikacji mobilnej na smartfony i tablety. Sukces BZWBK24 mobile ma kilka źródeł, ale najważniejszym jest fakt, że w procesie projektowania i rozwoju aplikacji za priorytet uznajemy uwzględnienie głosu i potrzeb klienta. Uważnie słuchamy, jakiej bankowości mobilnej i jakich funkcji chcą użytkownicy, a wprowadzając innowacje, o których nie myśleli, zapraszamy ich do testowania, a nawet współtworzenia – mówi Katarzyna Prus-Malinowska, dyrektor bankowości elektronicznej, Obszar Bankowości Mobilnej i Internetowej.

Wyróżnienie przyznane przez Gazetę Bankową jest już drugą nagrodą dla usług bankowości elektronicznej Banku Zachodniego WBK w tym roku. Ostatnio aplikacja BZWBK24 mobile została uznana przez Money.pl za najlepszą bankową aplikację mobilną.

Więcej informacji:

Biuro Prasowe
Bank Zachodni WBK S.A.
tel.: (+48) 22 586 8040
biuro.prasowe@bzwbk.pl